כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הצופים מבולבלים

צפו: מנתח נאבק להוציא נחש חי מאוזן של אישה

בתיעוד מהודו נראה אדם שפורסם כי הוא 'מנתח', נאבק להוציא נחש חי מאוזן אישה | בסרטון ויראלי שעורר תהיות רבות לגבי האותנטיות של הסרטון, ניתן לראות אדם משתמש בפינצטה בניסיון נואש לחלץ נחש שחור וצהוב שמוציא את ראשו מאוזן המטופלת

צפו: מנתח נאבק להוציא נחש חי מאוזן של אישה
המנתח מנסה להוציא את הנחש צילום: צילום מסך

"חשבתם שנחש במגף שלכם זה דבר רע?" הביטוי הישן הזה מהמאה ה-19 הוא כלום בהשוואה לאוזן.

בתיעוד מזעזע נראה הרגע שבו מנתח מנסה להוציא נחש חי שחדר לאוזן של אישה. סרטון הניתוח הרפטולוגי צבר מאות אלפי צפיות כאשר הצופים שהיו מבולבלים ניסו לשער האם התיעוד אותנטי או לא.

"הנחש נכנס לאוזן", נכתב בפוסט המוזר בפייסבוק, שפורסם ב-1 בספטמבר על ידי כוכב רשתות חברתיות מהודו בשם Chandan Singh לאלפי העוקבים שלו. עם זאת, לא ברור היכן, מתי או איך התרחש האירוע הזה, כך דיווח העיתון המקומי "אקונומיקס טיימס".

בתיעוד ניתן לראות רופא לכאורה משתמש בפינצטה בניסיון נואש לחלץ נחש שחור וצהוב שמציץ מאוזן של מטופלת. למרבה הצער, למרות הניסיונות עם מלקחיים, הוא לא מצליח להוציא את הנחש הזוחל מהאוזן. התיעוד הוויראלי מסתיים מבלי לדעת אם הניסיון היה מוצלח או לא, ומותיר את הצופים המומים ומזועזעים.

חלק מהצופים טענו שהסרטון מזויף כשאחד כינה אותו "100% שקרי". אחר תהה כיצד הוא מצליח להתאים את שאר גופו לתוך האוזן שלה. צופה נוסף חשב שזה מוזר שהנחש עם ראשו בחוץ, כי זה אומר שהוא זחל באוזנה ואז הסתובב בחלל כל כך מצומצם.

נחש הודו רופא מנתח אוזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד