כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מוצרי נעילה חשמליים

בתחום המנעולים ומוצרי הנעילה ניתן למצוא כיום מגוון רחב ועשיר של פתרונות מתקדמים, כאלו אשר יבטיחו כי הבית, בית העסק או כל מקום אחר אותו מעוניינים לנעול יישאר נעול ומאובטח גם אל מול ניסיונות פריצה, ואנחנו נוכל ליהנות מתחושה מוצדקת של ביטחון ולא מעט שקט נפשי. בפרט, מוצרי נעילה חשמליים מסוגים שונים מהווים כיום את אחת הקטגוריות המעניינות והמשוכללות ביותר של מוצרי נעילה מתקדמים. להלן מספר סוגים עיקריים של מוצרי נעילה חשמליים וחכמים שכדאי להכיר מקרוב.

מוצרי נעילה חשמליים
אחים ביטר צילום: אחים ביטר

בשיתוף אחים ביטר

מנעול אלקטרו מגנטי – סוג זה של מנעול חשמלי מבצע את הנעילה באמצעות אלקטרומגנט אשר מצמיד אליו את לוחית המתכת בצד השני (בדרך כלל מדובר בלשונית, או חלק מתכתי אחר, בצד של הדלת) כאשר מעבירים דרכו זרם חשמלי. על מנת לפתוח את הנעילה יש להפסיק את הזרם החשמלי באופן אקטיבי. מנעול אלקטרו מגנטי מתאפיין בנעילה חזקה במיוחד אשר יכולה לעמוד גם בעומסים ולחצים גבוהים במיוחד. ניתן למצוא סוגים שונים של מנעולי אלקטרו מגנטיים, דוגמת כאלו המתאימים לסביבת חוץ (אטומים למים ועשויים מתכות עמידות לרטיבות כמו נירוסטה) וכאלו המתאימים יותר לסביבת פנים, כמו גם מנעולים אלקטרומגנטים שקועים המתאימים למצבים בהם מעוניינים בגימור חלק ואלגנטי.

מנעול חכם – בהתאם לרוח התקופה בה אנו חיים, במהלכה יותר ויותר מכשירים ואלמנטים שונים הופכים ל"חכמים", ניתן למצוא כמובן גם מגוון סוגים ודגמים שונים של מנעול חכם לדלת . בשוק זה בארץ קיימים כיום מגוון סוגים של מנעולים חשמליים חכמים, אשר על מנת לנעול ולפתוח אותם נדרשים אמצעים מתקדמים יותר מאשר מפתח פשוט. דוגמאות לכך הן מנעול חכם אותו ניתן לפתוח באמצעות טביעת אצבע, מנעול דיגיטלי הנפתח באמצעות הקשת קוד סודי ואף מנעול חכם הפועל יחד עם מתאם סלולרי, המאפשר לפתוח ולנעול אותו מרחוק באמצעות אפליקציה מהסמארטפון. כמו כן, מנעול חשמלי חכם קלאסי נוסף הוא כזה הנפתח באמצעות שלט רחוק. מנעולים חכמים מתאימים יותר למגוון יישומים ומקומות כיום, בפרט לדלתות של משרדים ושל חדרים בהם חשוב במיוחד לשמור על הביטחון ולאפשר כניסה למורשים בלבד. כמו כן, מדובר במנעול המשדר מידה מסוימת של אלגנטיות ו"רצינות", מה שיכול להיות יעיל במיוחד כשמנסים להרשים לקוחות, למשל...

מנעול אלקטרו מכני – סוג נוסף של מנעול חשמלי (או חשמלי למחצה...) שכדאי להכיר הוא מנעול אלקטרו מכני, המשלב בין נעילה חשמלית לנעילה מכנית. מנעול זה משתמש בחשמל על מנת לבצע נעילה מכנית של המנגנון, ונחשב למנעול חזק ואמין במיוחד. לכן גם מחיריהם של מנעולים אלקטרו מכניים לרוב יהיו גבוהים יחסית, אך על פי רוב מידת ותחושת הביטחון שמקבלים שווים את זה... גם כאן ניתן למצוא מגוון דגמים וסוגים שונים, וכך להתאים מנעול אלקטרו מכני מתקדם לסוגים שונים של דלתות ופרופילים, הן בסביבה הביתית והן בסביבה משרדית או בכל מקום אחר.

מחפשים מוצרי נעילה חשמליים? היכנסו לחנות האונליין של אחים ביטר פרזול ומנעולים >>

נעילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד