כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תציל ממות

'מובטחים לחיים': המיזם של גדולי הדור לקראת יום הדין

על השטר שייחתם במתחם הציון הקדוש של הגאון מווילנא זיע"א יחתמו שלושת הצדיקים הגאונים מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א, מרן שר היראה הגר"ב פינקל שליט"א ומרא דטהרות מרן הגרש"י פישהוף שליט"א • ההבטחה: בזכות מצוות הצדקה אשר תציל ממות תזכה להיכלל בספר החיים

'מובטחים לחיים': המיזם של גדולי הדור לקראת יום הדין
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

בימים אלו נערכים כולנו לקראת היום הגורלי והמכריע, ראש השנה תשפ"ג. ספרי חיים ומתים ייפתחו לפני מלך הכבוד, והוא ישפוט כל אדם לפי מעשיו. ללא משוא פנים.

כולנו זוכרים היטב את האסונות הקשים שפקדו אותנו רק בשבועות האחרונים. אימהות צעירות, אבות לילדים קטנים, פעוטות, בחורי ישיבה. פחד פחדים!

אם רק היינו יכולים לסדר לעצמנו 'פרוטקציה' קטנה אצל הקב"ה, כדי להבטיח שאנחנו ובני ביתינו נחיה לפחות עוד שנה אחת... אם רק היינו יכולים.
כן, אנחנו יכולים!

אפשר להשיג את כל זה בתרומה של 3,312 שקלים, סכום המייצג את היקף התמיכה החודשית של 'קופת העיר' במשפחה ענייה בגודל ממוצע.

לחצו כאן לתרומה וזכו בשטר 'מובטחים לחיים' בחתימת ידי הצדיקים הגאונים שליט"א

בימי הרחמים והסליחות, כששערי שמים פתוחים לרווחה, יעלו שלושה מצדיקי הדור, מרן עמוד התפילה הגר"ש גלאי שליט"א, מרן שר היראה הגר"ב פינקל שליט"א ומרא דטהרות מרן הגר"י פישהוף שליט"א – אל ציונו הקדוש והטהור של רבינו מאור הגולה הגאון מווילנא זיע"א, בעיר ווילנא בירת ליטא.

סמוך לציון הקדוש יחתמו שלושת הצדיקים על שטר 'מובטחים לחיים', שבו יוזכר באופן פרטי שמכם, עם הבטחה ברורה של בורא העולם, שתזכו לחיים בשנת תשפ"ג הבאה עלינו לטובה.
נכון, מדובר בסכום לא קטן, אבל החובה לתת צדקה היא הלכה פסוקה. כשיש משפחות שמתמודדות עם עוני ומחסור, כשיש עניים הרעבים לפת לחם, אנחנו לא יכולים להתעלם. על תרומה כזאת נאמר "צדקה תציל ממות", היא תציל גם את העניים שיוכלו להאכיל את ילדיהם וגם את התורמים, שיזכו להיות 'מובטחים לחיים'.

כמו כן קיימת אופציה לשליחת שמות לתפילה ולהזכרה פרטנית של השמות על ידי הצדיקים הגאונים שליט"א, על ידי תרומה של 390 שקלים לכל שם שיוזכר בפרטות על הציון הקדוש, במעמד התפילה רווית הדמעות ומלאת התחנונים לישועת הכלל והפרט.

בנוסף, מאחר ובטיסה הפרטית שתסיע את הצדיקים הגאונים שליט"א לווילנא, נותרו מספר מקומות פנויים (גם לנשים), ניתן להצטרף לטיסה בתשלום לכיסוי עלות כרטיס טיסה אחד הלוך ושוב, וכן הוצאות הנסיעה הפנימיות בתוך ליטא ועלויות השהות במקום, בסכום של 2,500 שקלים בלבד.

לחצו כאן לתרומה וזכו בשטר 'מובטחים לחיים' בחתימת ידי הצדיקים הגאונים שליט"א>>

 

קופת העיר שטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד