כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אלעד: שרוליק פרוש מחמם מנועים • מחר הסכם עם ויז'ניץ

שרוליק פרוש מועמד 'שלומי אמונים' לראשות העיר אלעד, בפני סגירת הסכם עם חסידות ויז'ניץ • צוריאל קריספל ערך כנס פעילים ראשון והציג תוכנית עבודה

ישראל פרוש. צילום: יח"צ
ישראל פרוש. צילום: יח"צ



בשלומי אמונים עדיין שומרים על סודיות מוחלטת בכל הנוגע לעיר אלעד, אבל שמועות עקשניות מדברות על כך שמחר מתכוון שרוליק פרוש להציג רשמית את מועמדותו לראשות העיר.

לאחר שקיבל את תמיכת ברק צברי ועמו כאלף איש מקהילת התימנים, ולאחר שזכה בתמיכת יו"ר הבית היהודי באלעד שי נתן, מסתמן כי גם המשא ומתן עם חסידות ויז'ניץ, שהשמיעה לאחרונה קולות 'פרו-ש"ס' יגיע מחר אל סיומו המוצלח.

על פי אותן שמועות, שאין להן כל אישור רשמי ממי מהצדדים, מחר ייסגר הדיל עם ויז'ניץ, כאשר המתווך הוא הרב חיים לייב רובינשטיין, מקורבו של האדמו"ר מויזניץ וידידו של ח"כ מאיר פרוש.

אישור רשמי כאמור אין, ונראה כי עד לעריכת ההכרזה הרשמית הדברים ייסגרו באופן רשמי ואף יתפרסמו רשמית.

לעומתו, אצל מתחרהו צוריאל קריספל נערכה ההכרזה הרשמית כבר ביום חמישי בבוקרו של יום, לאחר תפילת השחרית בביתו של מרן הגר"ע יוסף. זמן קצר לאחר מכן עשה קריספל את דרכו לעיר, מלווה ברעייתו. תאונת דרכים קלה עיכבה אותו לשעות אחדות, לאחר שרעייתו נזקקה לטיפול רפואי בפציעתה הקלה בכתף.

בשעות הערב הצליח קריספל לערוך כינוס פעילים ראשון, בביתו של פעיל ש"ס המקומי איציק טרבלסי.

לדברי נוכחים באסיפה, קריספל הגיע עם תוכנית עבודה סדורה. אותה הוא הציג בפני הפעילים. על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. "אין אצלינו אנשים בצד. כולם איתנו יחד, למען ההצלחה למען התושבים והעיר ולעשות נחת למרן", אמר להם.






אלעד פרוש קריספל ש''ס ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד