כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
פרנסה בכבוד

על פי הנתונים: אלו החרדים שמרוויחים הכי הרבה בחודש

רבים תוהים מהו המקצוע האקדמי הנכון ביותר עבורם, דרכו יוכלו להביא פרנסה בכבוד - הנתונים החד משמעיים לא מותירים מקום לספק • ב'מכללה למנהל' מציגים מגוון אופציות לבוגרי ישיבה, ללא צורך בגרויות להכנסה גבוהה ומשמעותית במיוחד

על פי הנתונים: אלו החרדים שמרוויחים הכי הרבה בחודש
חגי מיצמכר מנהל שיווק יעוץ ופיתוח עסקי מכללה למנהל בני ברק צילום: יח"צ

זהו זמן של בחירות. זמן שעלינו לעשות בחירות נכונות במגוון רב של תחומים. אחד מהם, אולי הקריטי ביותר לחיינו האישיים, נוגע כמובן לסוגייה הפיננסית - היכן הכי כדאי ללמוד? איזה מקצוע יכניס עבורנו הכי הרבה כסף?

ב'מכללה למנהל' מציגים מספר תשובות מעניינות עם משרות המכניסות סכומים נאים למי שמאייש אותן, ללא צורך בניסיון קודם או בבגרויות.

לחצו כאן למידע נוסף אודות הלימודים>>>

בין התפקידים הכי רווחיים שנסקרו והנתונים קיימים ברשת לכל הרוצה לבוא וליטול, נמצאים בעיקר מקצועות פיננסיים. ביניהם לדוגמה סמנכ"ל כספים ומתכנת בכיר, בסכומי שכר של יותר מ- 30 אלף ₪ בחודש – תלוי בוותק. גם תחומים כגון גזברות, גבייה, מביאים עמם יתרונות של הגדלת שכר עם הגדלת הוותק. כלכלן מתחיל, עד 3 שנים, ירוויח בין 8-10 אלף ₪, עם ותק של 3-5 שנים, הוא כבר יגדיל את גובה השכר ל 10-16 אלף ₪. בניסיון של 5-10 שנים השכר עולה ל- 16 אלף ₪ ומעלה.

גם תחום משאבי אנוש מביא עמו דירוגי שכר מכובדים במיוחד. כך לדוגמה מנהלי משאבי אנוש עם ותק של 1-3 שנות ניסיון, מרוויחים בין 15-17 אלף ₪ כאשר מחמש שנות ניסיון ומעלה, השכר עולה ל 25 אלף ₪ ויותר, ככל שהניסיון מצטבר. גם רכזי או מהלי גיוס, פעולות הדרכה ורווחה, הולכים ומגדילים את גובה המשכורת ככל שהם יותר ותיקים בשנות עבודתם.

מי שהיטיב לדייק את הצורך של חרדים שרוצים להשתלב באקדמיה בדרך המקצועית ביותר שתאפשר להם שכר מכובד, זהו 'המסלול האקדמי המכללה למינהל' בבני ברק, כשהביאו תארים בכלכלה וניהול, מדעי המחשב ומדעי ההתנהגות. תארים שעל פי הלמ"ס הם המבוקשים ביותר בשוק ומאפשרים שכר הגבוה ביותר. המטרה כמובן לאפשר לימודים קונקרטיים, מתאימים ורווחיים במיוחד.

המכללה למינהל יצרה מעטפת נוחות 360, שמספקת את כל התנאים לצלוח את הלימודים בצורה טובה. בין אם בבחירת התארים שמאפשרים לתלמידים עבודה נוספת במקביל, מספר המפגשים שאינו תופס את כל ימות השבוע, השלמת חוסרים לימודיים לאלו הזקוקים, הסדרי מימון ומלגות וכמובן גם תנאי סביבה ברמה גבוהה ביותר בהתאמה לאורח החיים החרדי.

רוצים להתחיל ללמוד מקצוע שיכניס לכם יותר כסף? בואו למכללה למינהל ותתחילו שנה טובה.

072-3952435

לחצו כאן למידע נוסף אודות הלימודים>>>

המכללה למנהל פרנסה בכבוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!