ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מתכוננים לעלות היום לירושלים? גם ג'ון קרי

מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי יבקר היום בירושלים וייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו • כביש מס' 1 ייסגר לסירוגין • השר אריאל: "נתניהו אל תיכנע"

ג'ון קרי. פלאש90
ג'ון קרי. פלאש90



מתכננים לנסוע בכביש 1? ג'ון קרי, יגיע היום (א') לביקור בישראל וייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי לדון עמו על המשא ומתן המדיני עם הפלסטינים ועל המצב בסוריה.

כביש 1 ייחסם לתנועת כלי רכב לסירוגין לאורך היום.

בין השעות 11:15-12:15 ייסגר קטע הכביש שבין נמל התעופה בן גוריון לירושלים.

בין השעות 16:00-17:00 ייסגר הקטע בכיוון ההפוך, מירושלים בכיוון מערב.

בשעות אלו לא תתאפשר נסיעת רכב כבד בכביש, והנהגים יופנו לכביש 443. שוטרי אגף התנועה יוצבו במקום ויכוונו את הנהגים לדרכים חלופיות.

יצויין שגם בחודש מרס נחסם כביש 1 לתנועה לכבוד ביקורו של ג'ון קרי שהגיע כדי לקדם את שיחות השלום בין ישראל לרשות הפלסטינית. ביום השואה נחסם הכביש לשעה וחצי כדי לאפשר גם אז לג'ון קרי להגיע לטקסי הזיכרון שנערכו בירושלים.

אורי אריאל: לא להיכנע ללחצים

זמן קצר לפני פגישתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר החוץ של ארה"ב ג'ון קרי, מנסים חברי הבית היהודי למנוע ויתורים כואבים.

"בימים של סערות אזוריות אלו מוכח בצורה הברורה ביותר שאנו יכולים לסמוך רק על עצמנו. אני מחזק את ראש הממשלה שיעמוד בצורה הטובה ביותר מול הלחצים תוך שמירה על האינטרסים הברורים של מדינת ישראל ובטוח ש-20 שנה אחרי הסכם אוסלו הוא למד את הלקח ההיסטורי ולא ללכת אחרי הבטחות שווא על חשבון ביטחון מדינת ישראל", אומר הבוקר שר הבינוי והשיכון אורי אריאל.



קרי כביש 1 נהג רכב ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד