כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"ניסיון התנקשות"

דיווח: מכוניתו של פוטין "הותקפה עם פצצה"

בעוד המלחמה באוקראינה נמשכת, הלימוזינה של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הותקפה בניסיון התנקשות אפשרי, כך טוענים מקורבים בקרמלין. מספר אנשים מאנשי שירות הביטחון שלו נעצרו

נשיא רוסיה פוטין
נשיא רוסיה פוטין צילום: צילום מסך

מכוניתו של העריץ הרוסי נפגעה מ"חבטה חזקה" בגלגלה הקדמי השמאלי ואחריו היה "עשן כבד", כך טוענים מקורות המקורבים למנהיג ולדימיר פוטין.

ה'סאן' הבריטי מדווח, כי הלימוזינה של פוטין נסעה למקום מבטחים עם הנשיא ללא פגע, אך היו מספר מעצרים של אנשי שירות הביטחון שלו, כך נטען.

עוד דווח, כי כמה משומרי הראש שלו נעלמו על רקע טענות שמידע סודי על תנועותיו של הנשיא הודלפו, כך על פי ערוץ הטלגרם הרוסי General GVR. הערוץ האנטי-קרמלין טוען שפוטין נסע חזרה למעונו הרשמי בשיירה על רקע חשש ביטחוני. שיירת ה"גיבוי" הורכבה מחמש מכוניות משוריינות, כאשר פוטין בשלישית, כך נטען.

לא ברור מתי התרחש ניסיון החיסול הפוטנציאלי ולא ניתן היה לאמת את הדיווח, מהערוץ נמסר: "בדרך לבית המגורים, קילומטרים ספורים משם, נחסם רכב הליווי הראשון באמבולנס, לפתע במכוניתו של פוטין "נשמעה חבטה חזקה מהגלגל הקדמי השמאלי ואחריו עשן כבד".

ערוץ הטלגרם שמנוהל על ידי גנרל שערק מצבאו של פוטין, טען כי מכוניתו של פוטין למרות הפיצוץ יצאה מזירת התקיפה לביתו של פוטין. הוא הוסיף: "לאחר מכן, גופתו של אדם נמצאה על מושב הנהג באמבולנס, שחסמה את המכונית הראשונה מהשיירה". ערוץ טלגרם אמר שפרטי המתקפה כביכול - "מסווגים".

עוד נכתב: "אחראי על שומרי הראש של הנשיא וכמה אנשים נוספים הושעו והם במעצר", כך טען הערוץ, מבלי לנקוב בשמו של איש, "מעגל מצומצם של אנשים ידע על תנועת הנשיא, וכולם היו משירות הביטחון הנשיאותי, לאחר המקרה, שלושה מהם נעלמו. אלה היו בדיוק האנשים שהיו במכונית הראשונה של השיירה. "גורלם לא ידוע כרגע. המכונית בה נסעו נמצאה ריקה במרחק של מספר קילומטרים מהאירוע".

ולדימיר פוטין נסיון חיסול מלחמת אוקראינה רוסיה פצצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד