כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
יעמדו למבחן

בריטניה: עשרות חברות ייאלצו להיפרד מהסמל המלכותי

חברות ומותגים כמו קטשופ היינץ ועוד, יצטרכו להחליף את העטיפה עם סמל המלכה על הבקבוקים. או להצטרף למותגים כמו גורדון, טווינינגס ובולינגר כדי להגיש בקשה חוזרת למלך צ'ארלס השלישי לקבלת הצו המלכותי שלהם לאחר מות המלכה. צו שיאפשר להם להשתמש בסמל

בריטניה: עשרות חברות ייאלצו להיפרד מהסמל המלכותי
ארמון המלוכה בלונדון צילום: Pixabay

חברת המזון הפופולרית 'היינץ' נאלצת לבצע שינוי בעיצוב האייקוני של בקבוקי הקטשופ שלה בעקבות מותה של הוד מלכותה המלכה אליזבת השנייה.

כעת יצטרכו בבריטניה להסיר מהבקבוק את הצו המלכותי המוצג בחלק העליון והקדמי. ה"דיילי רקורד" מדווח שהם נמנים עם 800 קמעונאי מזון ומשקאות שעושים את אותו צעד בעקבות פטירתה של המלכה.

צו מלכותי הוא מסמך המאפשר לחברה להשתמש בסמל המלכותי על מוצרים בשיווק, בתמורה לאספקת סחורות ושירותים לבני המלוכה. החברות נהנות מפרסום המוצרים על שולחן של משלחת המלוכה. מותגים שהציגו בגאווה את הסמל על המוצרים שלהם חייבים כעת להחליף אותם בגרסאות חדשות של המלך צ'ארלס השלישי החדש.

כמו כן, עליהם להוכיח כי גם משק הבית המלכותי משתמש באופן קבוע במוצרים שלהם כדי להציג את הסמל על המוצרים שלהם. כ-30 צווים מלכותיים מוענקים בשנה, ואותו מספר מתבטל.

החברות רשאיות להמשיך ולהשתמש בסמל בקשר עם עסקיהם עד שנתיים, בתנאי ש'לא יחול שינוי משמעותי בחברה הנוגעת בדבר'. מותגים חייבים להגיש בקשה חוזרת למלך צ'ארלס השלישי לקבלת אישור שימוש בסמל, ולהוכיח שבית המלוכה משתמש באופן קבוע במוצרים שלהם אם הם רוצים לשמור על ההטבה.

מדובר בסוג של חותמת יוקרתית, שעליה מתנוסס שלט האצולה של בית המלוכה בליווי הכיתוב "כפי שאושר על ידי הוד מלכותה", אשר מבהיר כי המוצרים שאתם צורכים מצא את דרכו על השולחן בארמון בקינגהאם. החברות מתגאות מאוד בסמל, הן משלבות את הסמל על אריזות המוצרים שלהן ונהנות מהזכות להשתמש בה לצורכי פרסום ושיווק.

ארמון בקינגהאם בריטניה המלכה אליזבת המלך צארלס קטשופ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד