כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
החזיק דרכון מזויף

בדרך לאומן: נתפס וגורש מאוקראינה למשך 10 שנים

גבר שנכנס לאוקראינה עם דרכון צרפתי מזויף בדרכו לאומן, כדי לשהות שם בראש השנה, נתפס ונאסרה עליו הכניסה לאוקראינה למשך 10 שנים. לאחר שעלה חשד לגביו, גילו השוטרים כי הנתונים האישיים של האיש זויפו

בדרך לאומן: נתפס וגורש מאוקראינה למשך 10 שנים
הדרכון המזויף צילום: משמר הגבול האוקראיני

משמר הגבול האוקראיני אסר על גבר זר מצרפת שנסע לאומן כדי לחגוג את ראש השנה להיכנס לאוקראינה במשך 10 שנים. כך דווח אתר משמר הגבול הממלכתי של אוקראינה.

על פי הדיווח הגבר בן 43 נסע ברכבת לכיוון פשמישל-אודסה. במחסום הוא הציג לביקורת הגבולות דרכון של אזרח צרפתי.

לשוטר בביקורת הגבולות היה ספקות לגבי הדרכון שלו, לאחר בדיקה נוספת, מצאו שוטרי משמר הגבול כי הנתונים האישיים של האיש זויפו בדרכון. ואז הגבר הזר הציג דרכון צרפתי בתוקף, והתברר כי נאסר עליו להיכנס לאוקראינה עד שנת 2023 בשל אי תשלום קנס בגין שהות בשטח אוקראינה בניגוד לחוק.

השוטרים הודיעו לאזרח שהיה בדרכו לאומן כדי לחגוג את ראש השנה, כי הוא לא יכול להיכנס, שוטרי משמר הגבול החליטו לאסור עליו להיכנס לאוקראינה למשך 10 שנים.

כמו כן, אנשי משמר הגבול הודיעו למשטרה על השימוש בדרכון מזויף, עבירה שנקבעה בסעיף 358 לחוק הפלילי של אוקראינה (זיוף מסמכים, חותמות, חותמות וטפסים, מכירה או שימוש במסמכים מזויפים, חותמות, בולים) - קנס גבוה או אפילו מאסר. לא דווח האם האיש נעצר או גורש במקום.

מלחמת אוקראינה רוסיה צרפת דרכון מזויף אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד