י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תוצאות מעניינות

את מי מעדיף הציבור כשר לביטחון פנים, הביטחון והמשפטים?

במסגרת סקר מנדטים שערך סוקר 'חדשות 13' פרופ' קמיל פוקס, נשאלו המשתתפים גם עד כמה הם מרוצים מתפקודו של לפיד כראש ממשלה, לצד השאלה את מי היו רוצים לראות בתפקידים: שר הביטחון, שר המשפטים והשר לביטחון פנים | לגבי האחרונה התוצאה די צמודה

את מי מעדיף הציבור כשר לביטחון פנים, הביטחון והמשפטים?
איתמר בן גביר צילום: תומר נויברג, פלאש 90

סקר שערך פרופ' קמיל פוקס עבור 'חדשות 13' במסגרת סקר מנדטים, בדק מה חושב הציבור על אופן תפקודו של יאיר לפיד כראש ממשלה. ובכן 31 אחוזים השיבו שתפקודו טוב ו-26 אחוזים השיבו בכלל לא טוב. 18 אחוזים השיבו "לא כל כך טוב" ו-14 אחוזים בלבד השיבו שתפקודו של לפיד טוב מאוד.

מי עדיף בתפקיד שר הביטחון?

בסקר נשאלו המשתתפים את מי מעדיף הציבור בתפקיד שר הביטחון – את בני גנץ או את ח"כ יואב גלנט מ'הליכוד', אלוף פיקוד דרום בעבר שמועמדותו לתפקיד הרמטכ"ל סוכלה בתרגיל מסריח. 41 אחוזים השיבו כי בני גנץ מועדף עליהם, מול 21 אחוזים שהשיבו כי יואב גלנט מועדף. 38 אחוזים השיבו כי אינם יודעים מי מבין השניים עדיף.

יואב גלנט. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

מי עדיף בתפקיד שר המשפטים?

באשר לתפקיד שר המשפטים בין גדעון סער לבין ח"כ יריב לוין מ'הליכוד'. 36 אחוזים תומכים בגדעון סער מול 25 אחוזים שתומכים במינויו של יריב לוין. 40 אחוזים השיבו כי הם אינם יודעים.

יריב לוין. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

מי עדיף בתפקיד השר לביטחון הפנים?

גם באשר לתפקיד השר לביטחון פנים, נשאלו משתתפי סקר פרופ' קמיל פוקס עבור 'חדשות 13' כשהבחירה היא בין סגן השר לביטחון פנים הנוכחי, ח"כ יואב סגלוביץ' מ' יש עתיד', בעבר ראש אגף החקירות במשטרה, לבין ח"כ איתמר בן גביר. כאן התוצאות צמודות: 38 אחוזים השיבו עבור סגלוביץ' מול 33 אחוזים לבן גביר. 29 אחוזים השיבו כי הם אינם יודעים. השר לביטחון פנים הנוכחי לא נסקר מכיוון שהוצב במקום 9 הלא ריאלי בפריימריז של מפלגתו - 'העבודה'.

יואב סגלוביץ'. צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת.

סקר חדשות 13 נערך על ידי פרופ' קמיל פוקס וכלל 781 נשאלים, מהם 600 מהאוכלוסיה היהודית ו-181 מהמגזר הלא יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי חברת פרויקט המדגם בהנהלת ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא יהודי נערך על ידי חברת סטט נט בראשות יוסף מקלדה. טעות הדגימה היא 3.7 אחוזים.

 

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר בחירות לכנסת ה-25 קמיל פוקס שר הביטחון שר המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד