כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
תופעה מטרידה

רשת מכוני הלייזר מגיעה למגזר החרדי: "איך אתם כל כך זולים?"

הפקעת המחירים בתחום הסרת שיער הפכה לתופעה מטרידה - הכירו את רשת מכוני הלייזר הארצית המבצעת מהפכה של מחירים ונכנסת כעת גם למגזר החרדי

רשת מכוני הלייזר מגיעה למגזר החרדי: "איך אתם כל כך זולים?"
מכון לייזר צילום: פיקסביי

יום חמישי, שעה 15:00 הטלפון במכון שלנו מצלצל, על הקו נערונת תלמידת בית יעקב, מנסה לברר על השירות שלנו ולמה, ואיך בדיוק אנחנו כל כך זולים?

הנערה, העונה לשם נעמה, משתפת אותנו במה שכולם חושבים "איך זה שרשת גדולה כל כך של הסרת שיער מצליחה לשמור על מחירים ברמה שכל אחת יכולה?!"

זה לא סוד שעולם הלייזר הוא עולם עם מחירים אסטרונומיים ומוצר מותרות לכאורה כשלא תמיד המחיר מצדיק את זה.

למידע נוסף והרשמה לחצו כאן>>>

אנחנו יועצות מכון לייזר קווין b, נתקלות במאות נערות ונשים כאלה שמגיעות תחילה בחוסר אימון  ואחרי שהן רואות את הקלות שבטיפול, את המקצועיות, את הדיסקרטיות ומעל הכל המחיר הן מתחילות להבין שזה אפשרי ונגיש ואין פה שום סוד אלא מהפכה אמיתית.

החברה הוקמה בעידודו ובסיוע של איש עסקים מתחום הנדל״ן אשר הביא לתחום הקוסמטיקה רעיון זהה לרעיון של קבוצות הרכישה בבניני מגורים.

מכשור מקצועי להסרת שיער בלייזר מגיע לסכום הקרוב לחצי מליון שח למכשיר בודד!!

מטפלת פרטית שרוכשת מכשיר בסכום זה, חייבת לגבות מחיר הנע בין 7-8 אלף שח לחבילה בממוצע מכל לקוחה, בכדי לעמוד בכדאיות כלכלית סבירה!

המודל העסקי בקווין בי הוא, שאנו עובדים על כוח קניה גדול ומכיוון שמדובר בקבוצות רכישה ובכמות גדולה של לקוחות אנו יכולים להוריד את המחירים בצורה אגרסיבית תוך כדי שמירה והקפדה על מכשור מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, שירות ללא פשרות, סניפים בפריסה ארצית.

רק ע״י כך ובזכותכן לקוחותינו היקרות נהיינו רשת מכוני הלייזר הגדולה ביותר והטובה ביותר במגזר החרדי.

חשוב לציין שאנו רואים כל לקוחה ולקוחה כאבן יסוד וכשותפה של ממש בתהליך המשמעותי הזה של הקמת מעצמה בתחום הקוסמטיקה אשר מוביל מהפכה של ממש במחירים ויהווה שינוי היסטורי במחירי הלייזר לדורות הבאים.

הסניפים שלנו ממוקמים במגוון ערים החרדיות עם מחשבה על המיקום שיהיה נח וצנוע, עם אווירה ביתית וכיפית וצוות שנותן מענה מקצועי לצרכים ולשאלות.

קווין b זו בשורה של ממש הן מצד הסטנדרטים הגבוהים והן מצד המחיר שמאפשר לכל אשה להנות מהסרת שיער ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על כלום.

be queen

לפרטים והצעת מחיר הזולה ביותר בהתחייבות לחצי כאן>>>

לייזר הסרת שיער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!