כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נערכים לראש השנה

הנחיות ברורות: מספרי החירום באומן פורסמו בעברית

שירות הביטחון של אוקראינה פרסם את מספרי הטלפון לשעת חירום, והוסיף כמה הערות וחוקים בעברית לבאים לאומן לראש השנה. מותר לצאת מהבית אך ורק כדי לעבור למרחב מוגן או מקלט ואסור לצלם את כוחות הביטחון

הנחיות ברורות: מספרי החירום באומן פורסמו בעברית
חסידים בדרך לאומן צילום: פלאש90

שירות הביטחון של אוקראינה פרסם מספר הכללים לקראת הגעת אלפים לאומן בראש השנה. על פי דיווחים בתקשורת המקומית, באומן ישנם כבר קרוב ל-2000 מתפללים שלא רצו לחכות לרגע האחרון. להלן הכללים שפורסמו:

1. במהלך שעות העוצר חל איסור מוחלט לצאת ממקום המגורים למרחב הציבורי החל משעה 23:00 בערב ועד השעה 05:00 בבוקר, ובכלל זה, במהלך שעות העוצר אסור להיות במרחב הציבורי במטרה להתפלל או לקיים טקס דתי כלשהו, מותר לצאת מהבית אך ורק כדי לעבור למרחב מוגן או מקלט.

2. כשיש צפירות שמתריעות על סכנת תקיפה אווירית חובה לקיים ולציית לכל דרישות הבטיחות האישית, בזמן הישמע אזעקה חובה להגיע למרחב המוגן הקרוב למקום הימצאותך.

3. אסור לצלם תמונות ו/או להסריט סרטונים של מתקן צבאי ו/או אזרחי כלשהו באמצעות מכשיר כלשהו ובכלל זה אסור לצלם באמצעות רחפנים. במקרה של הפרת דרישות המפורטות לעיל יינקטו צעדים משפטיים.

מספרי החירום שפורסמו באומן

אתמול דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים' כי בכירי הממשל והשלטון המקומי הגיעו לסיור בעיר אומן באזור קברו של רבי נחמן מברסלב, כדי לעמוד מקרוב אחר ההתארגנות לקראת הגעת אלפי חסידי ברסלב לימי ראש השנה.

בסיור השתתפו: המושל המחוזי - המושל הצבאי במחוז צ'רקס מר איגור טאבורץ, המושל צבאי של אזור אומן מר איגור מיקלשצ'וק, ראש עיריית אומן הגב' אירנה פלנטובה וכן חבר בית המחוקקים (פרלמנט) האוקראיני מר ארטם נגייבסקי.

לאחר מכן יצאה המשלחת לסיור באזור ציון רבי נחמן כשהרב בן נון מציג בפניהם את ההתארגנות ואת ההכנות הרבות שנעשו בהתאם לדרישות וההנחיות כפי שהתוו רשויות החירום ונציגי הממשל הצבאי לקראת ההתקבצות השנתית של חסידי ברסלב באומן בימי ראש השנה.

מלחמת אוקראינה רוסיה אומן הנחיות ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד