כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

חשד: תלו את הקורבן על וו - וסחטו

המשטרה עצרה שני חשודים בביצוע עבירות של סחיטה באיומים וחטיפה כלפי שני נערים שנפלו קורבן למעשיהם

חשד: תלו את הקורבן על וו - וסחטו
הוו עליו נתלה הקורבן צילום: דוברות המשטרה

חטפו, סחטו כספים ואיימו על נערים עד שנתפסו: המשטרה עצרה בירושלים חשודים בסחיטה ואיומים על קטינים ועבירות נוספות. מהחקירה עולה כי באחד המקרים תלו את אחד הקורבנות על וו מחובר לקיר בכדי לסחוט אותו. לאחר שהפרשה נחשפה ונחקרה בימ"ר ירושלים, בימים הקרובים צפויים נגד החשודים כתבי אישום.

תחילת הפרשה בחודשים האחרונים, בעקבות חשד שעלה לעבירות של סחיטת כסף באיומים מקטינים. בעקבות כך, החלה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים במהלכה בוצעו מגוון פעולות חקירה, נאספו ראיות ונגבו עדויות. בנוסף, עפ"י החשד במהלך החקירה איימו החשודים על אחד מהנערים שסחטו בכדי שלא יפליל אותם.

בסוף החודש שעבר, עברה החקירה לשלב הגלוי ונעצרו שני החשודים בביצוע עבירות של סחיטה באיומים וחטיפה כלפי שני נערים שנפלו קורבן למעשיהם. בחיפוש עפ"י צו בימ"ש שנערך בביתו של אחד מהחשודים, בני משפחתו איימו, גידפו ותקפו את השוטרים שפעלו במקום.

חוקרי ימ"ר ירושלים איתרו את הנערים שנסחטו ומהחקירה עלה כי אחד הקורבנות שנסחטו חשוד שהיה מעורב גם כן בעבירות סחיטה ואיומים בעצמו. מחקירת המקרה עולה כי החשודים השתמשו באלימות ואכזריות כלפי הנערים במטרה לסחוט אותם. באחד המקרים, עפ"י החשד, הם תלו את הקורבן על וו המחובר לקיר בדירה באזור מודיעין.

עוד עולה בחקירה, כי אחד הקורבנות הכיר את החשודים ובשלב מסוים הם חטפו אותו באיומי סכין לביתו של אחד החשודים, ושם נסחט באיומים בכדי שייתן להם גישה לחשבונות הבנק של בני משפחתו. חוקרי המשטרה חשפו כי לאחר מעשה הסחיטה ובמשך תקופה של כחודש, נמשכו סכומי כסף רבים מחשבונות משפחתו של הקורבן ע״י הקורבן, ואלו הועברו לחשודים, זאת לנוכח מעשי הסחיטה והאיומים.

מהחקירה עולה כי שני חשודים (בשנות ה-20 לחייהם תושבי ירושלים), סחטו באיומים וכוח למעלה ממאה אלף ש"ח ותכשיטים של משפחת אחד הקורבנות בשווי של עשרות אלפי שקלים שעברו לידיהם.

מעצרם של שני החשודים הוארך מעת לעת בבימ״ש שלום בירושלים. לאחר שחוקרי ימ"ר ירושלים גיבשו תשתית ראייתית לביצוע המעשים, לפני זמן קצר הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם בימים הקרובים כתב אישום.

 

סחיטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד