י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הבשורה החדשה

הפתרון המושלם לנשות האברכים: גם לימודים וגם ניסיון בהייטק

נשים רבות תרות אחר המיזוג המושלם בין קריירה ענפה במשרה מותאמת לחרדים, לבין ניהול בית תורני בצורה ראויה ותקינה • הכירו את הבשורה החדשה שמפיץ בית ספר digilabs, שהקימו מסלול לימודי הייטק הנערכים בהפרדה וכוללים התחייבות לעבודה

הפתרון המושלם לנשות האברכים: גם לימודים וגם ניסיון בהייטק
לימודי מחשבים צילום: FREEPIK

שוק העבודה החרדי נמצא כיום בשיא פריחתו. יותר ויותר חרדים הבינו את הצורך לפרנס ולכלכל את הבית בצורה מכובדת, על מנת לגדל את המשפחה ברמת חיים סטנדרטית ואף לחתן את הילדים בכבוד.

התחום הפורה ביותר מבחינת כוח האדם החרדי, הוא כמובן ענף ההייטק לנשים. מגמות הלימוד להייטק, מלאות עד אפס מקום בנשים חרדיות ומסגרות חדשות נפתחות בכל עת.

הבעיה איתה מתמודדות נשים חרדיות רבות, היא חוסר הניסיון בעולם ההייטק. כך יוצא לעתים, כי בנות סמינר מסיימות את מגמת לימודי ההייטק בהצלחה, אך מוצאות עצמן יושבות בבית מחוסורת מעש, בשל השורה שהכי חסרה בקורות החיים שלהן - ניסיון.

בעניין הזה, הבשורה החדשה שמפיצה בבית ספר digilabs משנה את המגמה המוכרת לנו והיא מהווה מקפצה חסרת תקדים לנשים חרדיות רבות.

"ישנו חסם מרכזי בדרך למציאת משרה מכובדת בהייטק", מסבירים בבית ספר digilabs אודות המיזם המבורך. "הכוונה היא לחוסר הניסיון. כידוע, העולם התיאורטי הוא חשוב, אבל הוא לא באמת מכשיר אותך לעולם המעשי. בפרט בתחום ההייטק, שחווה כל הזמן תמורות ושינויים ודאי כשאנו מדברים על עולמות הפיתוח והתכנות".

איך פיצחתם את הנושא הזה?

"לבית ספר digilabs מסלול ייחודי בשם 'fullstack development' שזהו למעשה מסלול הכשרה ללימודי הייטק מעשיים, הנערכים בהפרדה. מי שבא ללמוד אצלנו, מקבל כלים חשובים המשמשים אותו בעולם ההייטק. אך חשוב מזאת, הוא מקבל התחייבות להמשיך לעבוד בחברת האם שלנו 'דיגיפרו', שהיא למעשה חברת הייטק מהחדשניות והמתקדמות שיש כיום בשוק". באשר לאופי ההתחייבות הם מדגישים. "אנחנו כמובן שואפים להעסיק את המקצועניות ביותר וישנה בקרת סינון, אך יחד עם זאת אנו מתחייבים למינימום עבודה של 3 חודשים".

תספרו לנו קצת על התוכנית

"קורס 'fullstack development' מורכב מ-50 מפגשים, בו מוענקים כלים וידע מקיף במערכות ושפות התכנות הפופולריות בתחום הפיתוח. digilabs מציעה את המסלול המושלם להשתלבות מהירה בעולם ההייטק ומעניקה כלים רבים שיכינו אתכם כראוי לקראת ההשתלבות הנכספת במשרות מתגמלות בעולם ההייטק. גם דרך עבודה מהבית.".

"אנו קוראים לכל אשה חרדית, שגם חושבת על העתיד שלה במקום שאפשר לצמוח ולגדול בו, אך גם חושבת על ההווה שלה ועל האפשרות להרוויח סכום מכובד, להצטרף אלינו למעגל ההצלחה שיצרנו כאן". מפטירים לסיום.

השאירו פרטים למידע נוסף ואנו ניצור עמכם קשר>>>

תכנות פיתוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד