כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המיקום בני ברק האווירה אירופה והטעם עולמי

תושבי בני ברק והתושבים בכל אזור גוש דן אשר מבינים דבר או שניים במסעדנות איכותית יודעים לספר שהמסעדה הכי אטרקטיבית ואיכותית שמתהדרת בכשרות מהודרת של הרב רובין שליט"א חוויית אירוח מלכותית ומנות שף משובחות, היא מסעדת חשמונאים 7! המסעדה אשר ממוקמת בסמוך לאולמי נאות ירושלים ובנייני ב.ס.ר ברחוב החשמונאים 7 מגישה מנות בשריות משובחות בכל השנה

המיקום בני ברק האווירה אירופה והטעם עולמי
חשמונאים 7 צילום: יח"צ

אתמול התפרסמה כתבה מחמיאה במיוחד בגוף תקשורת ידוע ומכובד ששלח את צוות ביקורת האוכל שלו למסעדת חשמונאים 7, הנה ציטוט קצר ממה שהם רשמו: "הרבה זמן חיפשנו במרכז הארץ מסעדה שתענה על הפרמטרים הבאים: כשרות מובחרת, שירות טוב, מיקום נוח ומקום שנוכל להגיע אחרי שבוע עמוס של עבודה ובו נוכל להתפנק ולהינות מבשר איכותי, טעים ומזין. קיבלנו מספר המלצות על מסעדות ברחבי הארץ, אחת מהן משכה את תשומת ליבנו מאחר והיא נמצאת במקום מפתיע במיוחד – בלב בני ברק. החלטנו שהמקום שווה בדיקה, הגענו, אכלנו והאמת שהופתענו בגדול! ציון: 4.5 כוכבים מתוך 5"

הם אולי הופתעו בגדול אבל האמת שאנחנו לא, זה כבר דבר ידוע שבמסעדת חשמונאים 7 סועדים את ליבם מידי שבוע מיטב השמות המוכרים מהציבור אשר יודעים להעריך את המקום האיכותי ומנהלים שם פגישות חשובות, גם אירועים קטנים כגון בריתות, שבע ברכות וסיומי מסכת נערכים במסעדה תדיר להנאת כל המשתתפים ולשמחת מארגני השמחה שמקבלים שירות ואוכל VIP במחיר סביר שלא עולה על עלויות הכנת אירוע במקום חיצוני עם קייטרינג פרטי. או כפי שהם נוהגים לומר: המקום: בני ברק, האווירה: אירופה, והטעם: עולמי.

לסיכום, מי שרוצה להנות מחוויה מלכותית של אוכל שף ייחודי בכשרות מהודרת לא יכול לפספס את מסעדת חשמונאים 7 ברחוב החשמונאים בבני ברק. נפגש שם. 

טשולנט מסעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד