ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
ברקע הגשת הרשימות

סקר מנדטים חדש: לו הבחירות היו היום, נתניהו ראש הממשלה

ברקע הגשת הרשימות מתפרסם סקר מנדטים חדש שבו נשאלו המשיבים למי היו מצביעים לו הבחירות היו מתקיימות היום - 47 ימים ליום הבחירות ובכן לפי התוצאות נתניהו היה מתמנה לראש ממשלה בתמיכת 61 אצבעות | נציג נעם גם הוא בפנים | הנתונים המלאים לפניכם

סקר מנדטים חדש: לו הבחירות היו היום, נתניהו ראש הממשלה
גנץ / נתניהו / לפיד צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

סקר מנדטים של 'ערוץ 14' ו'דיירקט פולס' שנערך ברקע הגשת הרשימות, מעריך כי לו הבחירות היו נערכות היום - 47 ליום הבחירות, ראש הממשלה הבא הוא בנימין נתניהו בראשות 61 חברי כנסת.

לפי הסקר, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו מסיים עם 34 מושבים, 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 22, 'המחנה הממלכתי' בראשות בני גנץ עדיין לא מתרומם ונשאר תקוע על 12 מושבים, 'הציונות הדתית' ו'עוצמה יהודית' בראשות בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר עם 11 מושבים.

מפלגת ש"ס בראשות אריה דרעי שומרת על כוחה לפי סקר 'ערוץ 14' ומקבלת 9 מושבים, 'יהדות התורה' בראשות יצחק גולדקנופף שומרת גם היא על כוחה עם 7 מושבים עם כי חלו שינויים בסדר הרשימה כמו החלפת היו"ר ממשה גפני ליצחק גולדקנופף.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 6 מושבים, 'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה עם 5, 'מר"צ' בראשות זהבה גלאון עם 5, 'העבודה' בראשות מרב מיכאלי גם כן עם 5 מושבים ורע"מ בראשות מנסור עבאס עם 4 על סף אחוז החסימה.

מתחת לאחוז החסימה, נמצאות מפלגת 'הבית היהודי' בראשות איילת שקד עם 2.9 אחוז, 'צעירים בוערים' בראשות הדר מוכתר עם 1.4%, 'המפלגה הכלכלית' בראשות ירון זליכה עם 0.62%, ו'ישראל חופשית' בראשות אלי אבידר עם 0.47%.

לפי הסקר גוש נתניהו עומד על 61 מנדטים, גוש לפיד על 56 מנדטים ו'המשותפת' בתווך עם 5 מנדטים.

בנימין נתניהו סקר מנדטים מכון הסקרים דיירקט פולס בחירות לכנסת ה-25 ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד