י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"רואים אותם בכל מקום"

האוקראינים טוענים: עב"מים נראו עפים במהירות עצומה

מדענים אוקראינים טענו שהם הבחינו במספר עצמים שהם לא מסוגלים לזהות - והם נעים כל כך מהר עד שהם לא יכולים לקבל תמונה ברורה

האוקראינים טוענים: עב"מים נראו עפים במהירות עצומה
עב"מ צילום: Pixabay

האוקראינים טוענים כי עב"מים נצפו בשמים: דיווחים באוקראינה על שורה של אובייקטים מסתוריים שהם לא יכולים לזהות. לדבריהם, כלי השיט נעים כל כך מהר, במהירויות של עד 15 ק"מ לשנייה, כמעט בלתי אפשריים לראות וללכוד בצילום.

גורמים רשמיים באוקראינה הורו לשתי תחנות ניטור מטאורים לצפות בעב"מים שלדברי החוקרים נמצאים בכל מקום. הם תיעדו שני סוגים שונים של עצמים - פנטומים שחורים שנראים בולטים עם קרינה זוהרת 'הם בהירים יותר מהרקע של השמים'.

הממצאים כלולים במאמר מחקר שפורסם על ידי המצפה האסטרונומי הראשי של אוקראינה בבירה קייב בשיתוף עם האקדמיה הלאומית למדעים של המדינה. "אנחנו רואים אותם בכל מקום", נכתב במאמר המחקר. "אנו צופים במספר לא מבוטל של עצמים שטבעם אינו ברור".

האוקראינים לא לבד, שמועות על עב"מים כבר היו כמה פעמים בארה"ב, נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה דיבר במאי 2021 על תופעות אוויריות לא מזוהות. אובמה הודה כי יש לקחת ברצינות את האפשרות כי ישנם עב"מים שעפים במהירות גדולים יותר מכל מה שקיים בצבא ארה"ב.

אובמה אמר כי צפה בתיעודים של כביכול עב"מים שמטרידים מטרות צבאיות אמריקאיות. "זה נכון שיש צילומים ותיעוד של אובייקטים בשמיים שאנחנו לא יודעים בדיוק מה הם. אנחנו לא יכולים להסביר איך הם נעים, מה המסלול שלהם, אני חושב שאנשים מנסים ברצינות לחקור ולהבין מה זה. אבל אין לי מה לדווח על זה".

מלחמת אוקראינה רוסיה ברק אובמה מהירות עצמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד