כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שכירי חרב

פושעים ברוסיה נשלחו לקרב: "תתפוצצו אם תפלו בשבי"

כך פוטין מגייס אסירים להצטרף כשכירי חרב באוקראינה. האסירים יקבלו חנינה אם ישרדו שישה חודשים. הם הוזהרו לא ליפול בשבי

פושעים ברוסיה נשלחו לקרב: "תתפוצצו אם תפלו בשבי"
האסירים מקבלים תדרוך צילום: צילום מסך

איש של פוטין תועד כשהוא מציע חנינה לפושעים אלימים ועבריינים מסוכנים הכלואים בכלא הרוסי - אם הם ישרדו את הלחימה באוקראינה במשך שישה חודשים.

הבוס של כח וגנר, יבגני פריגוז'ין, אמר לאסירים שהם צריכים לקחת את חייהם במקום ליפול בשבי באוקראינה, כשהם מחזיקים רימון אחד עבור האויב ואחד עבור עצמם.

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מציג את פריגוז'ין אומר לפושעים שהאופציות הם או להפוך לגיבורי מלחמה או למות כעריקים, כל זאת בזמן שהקרמלין מגביר את גיוס האסירים לאחר שספג תבוסה משפילה נגד צבא אוקראינה במזרח. "זו מלחמה קשה, אפילו לא קרובה לאנשים כמו בצ'צ'ניה", הוא תועד בוידאו מספר להם. "צריכת התחמושת שלי גבוהה פי שניים וחצי מאשר בקרב על סטלינגרד, שם היו כמעט שני מיליון נפגעים", אמר.

אלו העומדים בפני נפילה בשבי על ידי אוקראינה מצווים להשתמש ברימונים כדי להתאבד במקום ליפול לידי האויב. הם הוזהרו שהם יוצאו להורג מיידית עם כדור בראש אם יפלו בשבי. סרטון שצולם בחשאי מציג את פריגוז'ין, בן 61, מודה שהוא מייצג את הצבא הפרטי של וגנר, שהוצב על ידי פוטין באוקראינה.

הם צריכים לקחת את חייהם, ולא להילקח בשבי, אמר. "שני רימונים אתה חייב לקחת עליך", המשיך, "רימון אחד לאויבינו ואחד לעצמך, החטא השני הוא אלכוהול וסמים באזור המלחמה שאסורים, החטא השלישי הוא שוד".

מלחמת אוקראינה רוסיה אסירים פושעים רוצחים כח וגנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד