כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
חיסול נוסף

התובע הכללי בלוהנסק נהרג מפיצוץ מסתורי

פיצוץ עז אירע בבניין "התובע הכללי" של מחוז כבוש באוקראינה. הפיצוץ אירע בקומה השלישית של הבניין, מדיווחים במקום עולה כי ישנם הרוגים ופצועים, מספרם לא פורסם. אך פורסם כי התובע הכללי נהרג

 התובע הכללי בלוהנסק נהרג מפיצוץ מסתורי
הבניין בו אירע הפיצוץ צילום: צילום מסך

פיצוץ עז התרחש במשרדו של "משתף הפעולה" עם הרוסים, "התובע הכללי" סרגיי גורנקו בלוהנסק, הפיצוץ אירע באחד המבנים שבהם הציבו הרוסים ומשתפי הפעולה את "הממשל" שלהם. כך על פי דיווחים בתקשורת הרוסית.

בתיעוד מסרטון שפורסם ברשתות החברתיות ניתן לראות כי הפיצוץ אירע בקומה השלישית של בניין המנהלה. נציגי הבדלנים פרו רוסיה מדווחים כי ישנם הרוגים ופצועים, מספרם לא פורסם. הפיצוץ התרחש במשרדו של התובע סרגיי גורנקו, הוא עצמו, על פי דיווחים מקומיים נהרג. ערוצי טלגרם פרו רוסיה מאשרים כי הוא נהרג, אך אין עדיין אין אישור רשמי לכך מצד הרוסים שלא תמיד ממהרים להודות כי בכירים אצלם חוסלו.

יש לציין שלוהנסק, שנשלטת על ידי בדלנים הנתמכים על ידי רוסיה מאז 2014, רחוקה מקו החזית, אך עדיין האוקראינים מצליחים לבצע שם חיסולים.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית פרו רוסיה. ככל הנראה, מטען חבלה מאולתר שהוטמן במשרדו של גורנקו, התפוצץ. הוא נפצע קשה, אך בהמשך מת מפצעיו. עובדי המחלקה פונו מהבניין, כוחות חילוץ ושוטרי אכיפת החוק פעלו במקום.

זהו חיסול נוסף בשרשרת חיסולים מסתוריים נגד תומכי הקרמלין. קצינים, פוליטיקאים, תובעים כלליים, פעילים פרו רוסים, מחוסלים בשבועות האחרונים כולל במרכז מוסקבה, הקרמלין חסר אונים, אוקראינה הרשמית הכחישה כי הרציחות קשורות למדינה, ואף טענה כי חלק מהם מחוסלים על ידי הרוסים כדי להאשים את אוקראינה. בכך

בנוסף דווח בערוצי טלגרם המתנגדים לפוטין, אירעו פיצוצים באחד המבנים האדמיניסטרטיביים של חרסון הכבושה, שגם בהם הציבו הרוסים ומשתפי הפעולה את "הממשל" שלהם. על פי נתונים ראשוניים, מנהלת המקום נפצעה, ונהגה מת במקום.

חיסול פוליטי חיסול ממוקד לוהנסק מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד