ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"לא הבנו את גודל האירוע"

ראש הישיבה שחזר את רגעי האימה: "התלמיד הבין שהוא ספוג בדם"

הרב נתן אופנר, ראש הישיבה ביישוב כרמל, שחזר הבוקר בריאיון את רגעי פיגוע הירי לעבר הישיבה שהתרחש אמש: "שמענו פיצוצים, פתאום התלמיד קלט שהוא ספוג דם" | מצבו של הפצוע מוגדר קל והוא יעבור ניתוח להוצאת הרסיסים | המצוד אחרי המחבל עדיין נמשך

ראש הישיבה שחזר את רגעי האימה: "התלמיד הבין שהוא ספוג בדם"
החור שיצר הקליע בחלון הישיבה צילום: באדיבות המצלם

ראש הישיבה ביישוב כרמל שבדרום הר חברון, הרב נתן אופנר, שתלמיד שלו נפגע בפיגוע הירי אתמול, סיפר הבוקר (שישי) בריאיון לכאן רשת ב על השתלשלות האירועים. ראש הישיבה עדכן כי מצבו של התלמיד שנפצע מוגדר קל ובמהלך היום הוא ינותח להוצאת רסיסים והביע תקווה שיחלים במהרה.

"ישבנו ולמדנו והתחלנו לשמוע רעש חזק מאחורי בית המדרש. אחד יצא לבדוק מה קורה, שמענו רעש נוסף. בדיעבד הבנו שזה היה יריות, אבל לא קלטנו, חשבנו שמשהו נפל", סיפר אופנר. "אותו תלמיד ואני הלכנו לשם, הכל היה נראה תקין ואז שמענו שלושה נפצים מאוד חזקים. ואז היה מטח יריות שחדר את הדלת. עדיין לא הבנו שאנחנו באירוע ירי ואז הוא קלט שהוא ספוג בדם. כל החבר'ה קלטו מה קורה. נכנסו לחלק מוגן יותר. הזעקנו את הצבא שהגיע מהר". 

כזכור אמש (חמישי) בשעות הערב, נפגע תלמיד הישיבה בן ה-18 מירי של מחבל שנמלט מהמקום. כוחות צה"ל הוזנקו לסריקות באזור ותרמילי ירי ומחסנית אותרו במרחק של יותר מ-100 מטרים צפונית-מזרחית ליישוב. כשלוש שעות אחרי הפיגוע פיקוד העורף הודיע כי תושבי היישוב יכולים לצאת מבתיהם ולנוע באזור ללא הגבלה והמרדף אחרי היורה עדיין נמשך. 

פיגוע ירי דרום הר חברון צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד