כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ממשיכים לסכל טרור

חמישה אנשי צבא סוריה נהרגו מתקיפה הישראלית

בליל שבת תקפה ישראל לפי פרסומים זרים, סמוך לנמל התעופה הבינלאומי של דמשק ואזור אל-כיסווה מדרום לדמשק. מערכות הנ"מ של צבא סוריה הופעלו בניסיון ליירט את הטילים. צבא סוריה הודיע כי חמישה אנשי צבא נהרגו כתוצאה מהתקיפה הישראלית שבוצעה מצפון ישראל

תקיפה בסוריה: אילוסטרציה
תקיפה בסוריה: אילוסטרציה צילום: רשתות חברתיות ערביות

תקיפה ישראלית אירעה בליל שבת בדמשק, לפי הדיווחים בטלוויזיה הסורית הממלכתית, התקיפה כוונה לאזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק ואזור אל-כיסווה מדרום לדמשק. מערכות הנ"מ של צבא סוריה הופעלו בניסיון ליירט את הטילים. צבא סוריה הודיע כי חמישה אנשי צבא נהרגו כתוצאה מהתקיפה הישראלית שבוצעה מצפון ישראל. בנוסף נגרמו נזקים. בהודעה נטען כי רוב הטילים יורטו בידי מערך הנ"מ הסורי וכי התקיפה כוונה לאזור נמל התעופה הבינלאומי של דמשק ולעבר כמה עמדות בדרום דמשק.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם טוען כי בנוסף לתקיפה באזור שדה התעופה בדמשק, הותקפו יעדים בפרברי העיר באזורים א-סיידה זינב ואל-כיסווה שבהם יש גם נוכחות של מיליציות פרו איראניות. כך דווח ב'כאן חדשות'. משרד התחבורה הסורי מסר כי אין שינויים בכל הנוגע לטיסות המתוכננות להמריא בשדה התעופה בדמשק וכי הוא עובד באופן שגרתי.

חשבונות ברשתות החברתיות הסוריים המזוהים עם משטר אסד דיווחו כי בעקבות התקיפה המיוחסת לישראל נהרג מחמוד רמדאן אל-עלי, קצין בדרגת סגן במערך ההגנה האווירית. הרוג נוסף מהתקיפה המיוחסת לישראל הוא איברהים וונוס, קצין בדרגת סרן במערך ההגנה האווירית הסורי.

הערוץ הסעודי אל-חדת' מדווח מפי מקורות כי התקיפה בסוריה אמש המיוחסת לישראל כוונה לעבר לשכת הסיוע לגיס לבנון של משמרות המהפכה האיראניים.

 

 

תקיפה בסוריה איראן חיילים הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד