י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מתפלגים • 'טוב' תתמוך באלי כהן לראשות העיר

רשימת 'טוב' בבית שמש תתמוך באלי כהן, מועמד חילוני המתמודד נגד ראש העיר החרדי אבוטובול • מה הוא הבטיח להם?

אלי כהן. צילום: בחדרי חרדים
אלי כהן. צילום: בחדרי חרדים

תנועת 'טוב' בבית שמש הודיעה על תמיכתה באלי כהן לראשות העיר בית שמש, כך הודיעו יו"ר רשימת טוב אהרון סלומון והמועמד לראשות העיר אלי כהן.

"אנחנו שואפים להיות המזוזה של העיר", אמר סלומון, "ונפעל למען המשך השגשוג של הציבור החרדי לצד הציבור הדתי ושאר האוכלוסיות בעיר".

אלי כהן הבטיח כי יפעל כדי להעניק לציבור החרדי את כל הזכויות המגיעות לו: "כאב לי לראות ילדים מהחינוך החרדי הלומדים בתוך קראוונים", אמר, "ראוי להעניק תנאים שווים לכולם ובלי לקפח אוכלוסיה אחת על חשבון רעותה".

הרב אברהם לוונטל, מנכ"ל עמותת החסד 'למען אחי' ומספר שתיים ברשימת 'טוב לבית שמש', בירך על חתימת ההסכם ואמר: "לצערי הרב השנים האחרונות היו שנים של עימות שבסופו של דבר פגעו בפיתוח והשגשוג של העיר. הגיע הזמן להרגיע את המתח הקשה בין האוכלוסיות השונות בבית שמש ואנו בטוב פועלים למען שכנות טובה ושיתוף פעולה".

ההסכם בין 'טוב לבית שמש' לכהן, כלל התחייבות של כהן להקים ועדת שימוע בעלת סמכויות שתמנע אפליה במוסדות חינוך, שיפור מצב הכיתות במוסדות החינוך, הקצאת שטחים ומשאבים באופן שוויוני, פיתוח פתרונות תעסוקה לחרדים, הנגשת שירותי העירייה גם לדוברי שפות זרות, פתרון בעיות חנייה במרכזים מסחריים, צמצום הקרינה של אנטנות סלולריות, שיקום תשתיות בעיר, ועוד. "חייבים לפעול יחד כדי לשנות את המצב בעיר ולהוציא אותה מהשפל אליו נקלעה בתחומים רבים", אמר כהן.

בעקבות הסיכום, הגיבו אנשיו של ראש העיר משה אבוטבול: "ראש העיר משה אבוטבול פעל רבות למען ציבור מצביעי טוב במהלך הקדנציה האחרונה, הן בנושא מוסדות החינוך לציבור ההורים המזוהה אתם, הן בבתי כנסיות והן במחלקת 'העצמת נוער' שהעמיד לרשות סיעת טוב ואנשיה. ראש העיר ימשיך גם בקדנציה הבאה לסייע עבור ציבור חשוב זה, למרות החלטת הנהגת הסיעה בבית שמש".

לדברי ראשי המטה, במבחן הבחירות מרבית מצביעי 'טוב' מהמגזר החרדי יתמכו במשה אבוטבול בקלפי, זאת ואחר והציבור יודע כי בחירתו של אבוטבול לקדנציה נוספת תיטיב עם הציבור החרדי על כל מגזריו, בעוד בחירתו של ראש עיר בעל אג'נדה אחרת תשים קץ לפריחת הקהילות התורניות בבית שמש.

במטהו של אבוטבול מציינים כי התמיכה במועמדותו של משה אבוטבול מתרחבת ביותר בשבועיים האחרונים, כולל בקרב ציבור בוחרים אנגלו-סכסים, וחבל מאוד שסיעת טוב לא תהיה שותפה במחנה המנצח.
בית שמש טוב אלי כהן תמיכה חילוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד