י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
בגלל יוקר המחיה

שני בתי ספר יהודיים לא יספקו ארוחות כשרות לתלמידים

בתי הספר לבנים ולבנות בלונדון, הודיעו כי עקב העלויות הגדולות, ב-28 באוקטובר הקרוב יופסק שירות אוכל כשר לבית הספר, והתלמידים יאלצו להביא מהבית את הארוחה כולל אוכל להפסקת עשר. "כל האוכל והשתייה המוכנסים לבית הספר חייבים כמובן להיות כשרים"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pixabay

שני בתי ספר תיכוניים יהודיים בצפון מערב לונדון יפסיקו לספק ארוחות כשרות לתלמידים בחודש הבא, וביקשו מההורים לשלוח ארוחת צהריים ארוזה מסוף אוקטובר. על פי הדיווח בעיתון היהודי הבריטי Jewish News, במכתב שנשלח להורים בתיכון לבנים ובתיכון לבנות של רשת 'חשמונאים', שניהם ממוקמים בהנדון, צפון מערב לונדון, נאמר כי חלוקת ארוחות כשרות יופסק בחודש אוקטובר הקרוב.

במכתב נאמר: כי "עלויות האספקה ​​הביאו לכך שזה כבר לא משתלם כלכלית עבור ספק הקייטרינג שלנו להמשיך לספק לבתי הספר, כתוצאה מכך, החל מה-28 באוקטובר 2022, לא יסופק מזון לשני בתי הספר לא בהפסקות הבוקר או הצהריים".

"למרות החיפוש המקיף שלנו על איתור קייטרינג חלופי, זה לא צלח ולמרבה הצער, זה אומר שכל התלמידים יידרשו להביא ארוחת צהריים ארוזה מדי יום, ואוכל להפסקת עשר אם ירצו בכך. כל האוכל והשתייה המוכנסים לבית הספר חייבים כמובן להיות כשרים".

עוד נמסר: "אנו נשלח מידע בנוגע לתלמידים המקבלים ארוחות חינם בבית הספר במהלך השבועות הקרובים כדי שימשיכו לקבל את המגיע להם, אנו מצטערים שזה יגרום לכם אי נוחות, אך למרבה הצער זה נובע מנסיבות שאינן בשליטתנו".

פול רובוטום, המנהל של Signature Dining, אישר שהחברה שלו לא תספק עוד ארוחות לבתי הספר, החברה שלו מספקת לכמעט 18 בתי ספר יסודיים ותיכוניים יהודיים ארוחות כשרות, תיארה את ההשפעה של עליית המחירים במזון ובאינפלציה בדלק כ"מגיפה כלכלית".

"כולם נלחצים", אמר. "זה משפיע עלינו מאוד, זאת מגיפה חדשה, מגיפה כלכלית וזה רק יחמיר".

לונדון בתי ספר יהודים יוקר המחיה בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד