י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חג סוכות בטוח: בודקים לחץ אוויר בצמיגים

מתנדבי מועדוני עמותת "אור ירוק" בשיתוף סונול וחברת צ'ק אפ בפעילות הסברה: יערכו בדיקות לחץ אוויר לצמיגי רכבים

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

במהלך חופשת סוכות יתפרסו מתנדבי מועדוני עמותת אור ירוק בעשרות מוקדים ברחבי הארץ בכדי לוודא כי כל המטיילים יזכו להגיע לחופשה ולחזור ממנה בשלום. המתנדבים יקימו דוכנים מיוחדים בהם יחלקו חומרי הסברה הכוללים טיפים לנהיגה בטוחה בחופשה ובנוסף יבדקו את לחץ האוויר בצמיגים של הרכבים הרבים, בכדי לוודא כי הם נוסעים באופן בטוח.

פעילות המתנדבים נעשת בשיתוף עם חברת "סונול", שבתחנות הדלק שלה יתמקמו רבים מן המתנדבים וכן בשיתוף עם רשת מרכזי השירות לצמיגים צ'ק אפ. נוסף על חומרי ההסברה, יחלקו המתנדבים לנהגים סוכריות שנתרמו ע"י מל"מ ממתקים בע"מ.

בין המקומות אליהם יגיעו המתנדבים: אשקלון, הרצליה, באר יעקב, ראשון לציון, רחובות, בית שאן, בית ג'אן, דבוריה, חיפה, טבריה, קרית שמונה, כרמיאל, נהריה, עכו, צפת, קצרין, קרית אתא, באר שבע ועוד.

המתנדבים ידגישו בפני העוברים והשבים את חשיבות הזהירות בדרכים, במיוחד בעת חופשה. חומרי ההסברה אותם יחלקו יעסקו בנושאים שונים הקשורים לחופשה בטוחה, בדגש על חשיבות לחץ אוויר תקין בצמיגים שיכול להציל חיים. לחץ אויר שגוי גורם גם לשחיקת הצמיג לצריכת דלק גדולה יותר, ומעמיד את נוסעיו בסכנה אמיתית. המתנדבים הסבירו כי יש לערוך בדיקת לחץ אוויר בצמיגים בכל שבועיים, משום שלחץ האויר בצמיג יורד תמידית.

בין הטיפים הנוספים אותם יתנו המתנדבים לנהגים: לשים לב להולכי הרגל ולרוכבי האפניים בדרך ובשוליה, לרכב על אופניים עם קסדה, לא לדבר בטלפון סלולארי ללא דיבורית בזמן נהיגה, לוודא כי הצמיגים ברכב תקינים במיוחד בנסיעות ארוכות ובטיולים ולעצור לרענון כאשר חשים בעייפות בכדי לשמור על ערנות בזמן הנהיגה.

עמותת אור ירוק: "לצמיגי הרכב חשיבות עליונה משום שהם הגורם המקשר בין הרכב לכביש. לכן, על הנהגים ובמיוחד אלו הנוסעים לטיולים ולנסיעות ארוכות, לוודא כי לחץ האוויר בצמיגים תקין בכדי לשמור על חיי הנוסעים ברכב. עמותת אור ירוק מאחלת לכל עם ישראל חופשה בטוחה ונעימה".

ירון פלג, מנכ"ל רשת צ'ק אפ: "חופשת החג, לצד החורף המתקרב, הם הזדמנות טובה לבדיקה וטיפול בצמיגי הרכב, אשר מהווים את הגורם הבטיחותי החשוב ביותר בנסיעה במכונית. הצמיג הוא "הקשר" שלנו לכביש, ולכן חשוב לדאוג שיאובחן ויטופל בהתאם, על מנת שכל המשפחה תחזור הביתה בשלום מהחופשה. אנו בצ'ק אפ מאחלים לכולם שנה טובה, מתוקה ובטוחה"

אור ירוק סונול לחץ אוויר בטיחות בדרכים צ`ק אפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד