י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלעד: 'טוב' הוגשה בסימן "עד"

חברי רשימת 'טוב' באלעד הגישו את מועמדיהם לפקיד הבחירות המקומי • "מייצגים את התושבים ולא חוג או עדה"

אלעד: 'טוב' הוגשה בסימן "עד"

"זו לא רשימה של פוליטיקאים או נציגי מפלגות. המועמדים שלה באים מכל החוגים והעדות, אבל אינם מייצגים עדה, חוג, או מוסדות מסוימים אלא את התושבים שאכפת להם שהעיר תתנהל אחרת. יש כאן אנשי מד"א והצלה, עובדי הוראה, אמנים ובעלי מקצועות חופשיים שרוצים לעשות טוב לכולם", כך הכריז מועמד ראש רשימת טוב לאלעד, אהרון קורנפלד, עם הגשת הרשימה לפקיד הבחירות לעיריית אלעד, אורי צמח.

רשימת 'טוב לאלעד' שסימנה 'עד', הוגשה בברכתו ובעידודו של רבי דוד אבוחצירא. היא כוללת 15 מועמדים, כמספר חברי מועצת העיר. לצידו של קורנפלד מופיעים ברשימה יחיאל ועקנין, בוגר ישיבת 'נתיבות התורה' בירושלים, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת, מפעילי ארגון "אור לאחים" להכוונת נוער ומהמתנדבים הבולטים במד"א וב'איחוד הצלה' באלעד, יואב בן אור, אמן ארונות קודש הנמנה על חסידי ברסלב, יועץ הנדל"ן פנחס רבהון ואיש השיווק משה סובר - מוותיקי מתנדבי כוחות ההצלה בעיר.

ר' אהרון קורנפלד הוא מוותיקי התקשורת החרדית, שימש בין השאר כדובר מועצת אלעד ויד לאחים, ובעל ניסיון מוניציפאלי עשיר כסגן מנהל מחלקה בעיריית חיפה, מנהל מחלקה במועצה הדתית בחיפה ומזכ"ל המועצה הדתית בטירת הכרמל, קורנפלד מלווה את אלעד משלבי התכנון הראשונים שלה ועד היום במסגרת עבודתו העיתונאית.
טוב אלעד רשימה הגשה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד