ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
משטה בכולנו

אין לה דירה? זה מה שנחשף על הדר מוכתר

במהלך הקמפיין שלה בחודשים האחרונים, מדברת יו"ר "צעירים בוערים" על כך שלצעירים, כולל היא עצמה, אין יכולת לרכוש דירה. כעת מתברר כי היא בעלת דירה בעיר חיפה, ללא משכנתא או חובות

אין לה דירה? זה מה שנחשף על הדר מוכתר
אילוסטרציה צילום: unsplash

כוכבת הרשת ויו"ר מפלגת "צעירים בוערים", הדר מוכתר מנהלת בחודשים האחרונים קמפיין תזזיתי במיוחד במסגרתו היא מריצה ללא הרף סיסמאות על יוקר המחייה בישראל ובעיקר על חוסר היכולת של צעירים בארץ לרכוש לעצמם דירה. היום (ראשון) נחשף נסח טאבו לפיו עולה כי למוכתר יש דירה בבעלותה בעיר חיפה.

לפי הפרסום, הדירה המדוברת שוכנת ברחוב מרסיי 14, בשכונת עין הים בחיפה והיא נרכשה על ידי אביה של הדר מוכתר בשנת 2021. הדירה, שממוקמת סמוך לחוף הים בחיפה, היא בגודל 56 מ"ר.

כוכב רשת ימני קיצוני בשם יואב אליאסי, או בכינויו "הצל", פרסם את נסח הטאבו של דירתה של מוכתר, ופרסם סרטון בו תקף אותה: "הגברת הצעירה הזאת שלא יודעת מה זה אין ורוצה לייצג אותנו אבל נולדה עם כפית זהב בפה".

הוא הוסיף בזעם: "היא לא יודעת כמוני מה זה לחפש אוכל בפח. היא מנצלת בציניות את המילה 'דירה' כי היא יודעת שזה הטריגר שלנו. לבחורה מגיל 19, בזמן שאתם נאבקים על החיים שלכם, אבוש קנה לה דירה בחיפה". 

מוכתר עצמה הגיבה לפרסום בציוץ בטוויטר, וכתבה: "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו".

היא הוסיפה כי "הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי".

מוכתר, כזכור, הגיעה ביום חמישי האחרון למשכן הכנסת והגישה את רשימת המועמדים שלה לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה-25.

 

 

הדר מוכתר חיפה דירה צעירים בוערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד