כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מלכות של חסד

המלך הקדים את האירוע כדי שהרב יוכל להשתתף

אירוע של מפגש מנהיגי דתות עם המלך צ'ארלס השלישי בארמון בקינגהאם היה אמור להתחיל בשעה 18:00 ביום שישי האחרון, אך גורמים רשמיים הבינו שזה יקשה על הרב הראשי להגיע, והמלך הורה להקדים את האירוע בשעה וכך הגיע הרב הראשי לאירוע ונפגש עם המלך

המלך והרב מירוויס
המלך והרב מירוויס צילום: The Royal family

מפגש בין המלך צ'ארלס השלישי לבין מנהיגי דתות שונות הוקדם בשעה וזאת כדי שהרב הראשי יוכל להשתתף באירוע לפני כניסת השבת. ארמון בקינגהאם שינה את שעת הפגישה ל-17:00 במקום שעה 18:00, לאחר שהם גילו שהרב אפרים מירוויס לא יוכל להשתתף ולהגיע הביתה לפני כניסת השבת, קצת לפני השעה 19:00.

מטעמו של הרב מירוויס נמסר לתקשורת: "ביום שישי הרב הראשי העביר למלך צ'ארלס תנחומים על פטירתה של המלכה אליזבת, בשם הקהילות היהודיות של חבר העמים. במחווה מרגשת עמוקה, ארמון בקינגהאם הקדים את האירוע כדי לאפשר לו להשתתף לפני השבת".

המלך קיים אירוע עם 30 מנהיגים דתיים מאמונות ודתות שונות בארמון בקינגהאם ביום שישי האחרון, במהלך קבלת הפנים, הוא אמר כי הוא מעריך את ההבדלים שאנשים חיים לפיהם, והוסיף: "תמיד חשבתי על בריטניה כעל קהילה של קהילות, החובה להגן על המגוון של ארצנו, לרבות על ידי הגנה עליה מרחב האמונה עצמו ועל העיסוק בה באמצעות הדתות, התרבויות, המסורות והאמונות שאליהם ליבנו ומוחנו מכוונים אותנו כיחידים".

המלך הוסיף "אני נחוש, כמלך, לשמר ולקדם את העקרונות הללו בכל הקהילות, ולכל האמונות, בכל ליבי, השראה זו הייתה הבסיס לכל מה שאמא האהובה שלי עשתה למען המדינה שלנו, במהלך שנותיה כמלכה שלנו, זה היה הבסיס לעבודה שלי בתור הנסיך מוויילס. זה ימשיך להיות הבסיס לכל עבודתי כמלך, אמונותיי הנוצריות חייבות אותי לכבד את אלה שהולכים בדרכים דתיים אחרות".

מלכת אנגליה המלכה אליזבת המלך צארלס הרב אפרים מירוויס שבת קודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד