כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אנטישמיות בארה"ב

בורו פארק: תקף חסיד והעיף את מגבעתו. צפו

גבר נעצר בסוף השבוע לאחר שהפיל את הכובע של גבר חסידי בתקיפה אנטישמית | באירוע נוסף, אישה נעצרה במוצרי שבת לאחר שקיללה והפילה את השטריימל של חסיד שהלך לבית הכנסת בשבת אחר הצהריים  

בורו פארק: תקף חסיד והעיף את מגבעתו. צפו
החסידים שהותקפו צילום: ארגון השומרים של בורו פארק

ביום שבת בצהריים אישה אנטישמית קיללה והפילה את השטריימל של יהודי חסידי שהלך לבית הכנסת. ארגון השומרים של בורו פארק דיווח כי הקורבן היה בדרכו לבית הכנסת כאשר אישה החלה להציק לו ליד פינת ניו אוטרכט והשדרה ה-11. כשהאיש ביקש ממנה לעזוב אותו לנפשו ולהסתלק, היא רדפה אחריו, וכינתה אותו בקריאות גנאי והפיל את השטריימל שלו לרצפה, כך דווח אתר Yeshiva world news.

למתנדבי השומרים של בורו פארק נודע על האירוע, ובמוצאי שבת הם איתרו את החשודה דרך מצלמות האבטחה, לאחר מכן היא נעצרה על ידי משטרת ניו יורק.

האירוע הוא המשך לאירוע דומה שאירע גם בבורו פארק. גבר חסידי הפך לקורבן של פשע שנאה ביום חמישי האחרון כאשר כובעו הופל בכוונה מראשו על ידי רוכב אופניים שחלף לידו.

בתיעוד של התקרית שהתרחשה בשדרה ה-18 וברחוב 48, ניתן לראות את הקורבן צועד ברחוב כאשר רוכב אופניים מוריד את הכובע כשהוא עובר. שני עדי ראייה חרדים רדפו אחרי החשוד כל הדרך לאושן פארקווי, תוך כדי המרדף, הם התקשרו לשומרים של בורו פארק שמתנדביו הגיעו במהירות לאזור. האיש נתפס על ידי שוטרים בסיוע אנשי השומרים, והקורבן זיהה את התוקף שלו.

שטריימל כובע חסידים אנטישמיות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד