י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הקרע בארמון בקינגהאם

הנסיך ואשתו גילו כי אינם מוזמנים מדיווחים בעיתונות

הארי ואשתו מייגן גילו כי הם לא הוזמנו לקבלת פנים ממלכתית למנהיגי העולם מדיווחים בעיתונות. הדוכס והדוכסית מסאסקס קיבלו בתחילה הודעה כי הם מוזמנים, אך היא בוטלה, ואיש לא סיפר להם על הביטול, הם גילו זאת דרך התקשורת

הנסיך ואשתו גילו כי אינם מוזמנים מדיווחים בעיתונות
לווית המלכה בלונדון צילום: The Royal family

הדוכס והדוכסית מסאסקס גילו דרך התקשורת כי הם אינם מוזמנים לקבלת פנים של ארמון בקינגהאם למנהיגי העולם ולבני המלוכה הזרים. הנסיך הארי ומייגן מרקל, שהגיעו ללונדון מארה"ב לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה, הוזמנו בתחילה, ולאחר מכן ההזמנה בוטלה באירוע של יום ראשון בארמון בקינגהאם.

התירוץ שניתן לכאורה הוא שהאירוע היה רק ​​לבני המלוכה העובדים, כך דיווח ה'דיילי מייל'. השניים פרשו מכל התפקידים ועברו לגור בארה"ב. "הארי ומייגן למעשה קיבלו את ההזמנה ואף אחד לא באמת אמר להם שהם לא מוזמנים", אמר מקור לעיתון. אחר הוסיף, "נאמר לי שהם גילו שהם לא הוזמנו רק בעקבות פרסום בתקשורת". בני הזוג קיבלו במקור הזמנה לאירוע בהנחיית המלך צ'ארלס והמלכה רעייה קמילה מוקדם יותר השבוע. קרוב ל-2,000 איש צפויים להשתתף.

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, נשיא צרפת עמנואל מקרון וראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו הם בין ראשי המדינות שהגיעו ללונדון בסוף השבוע כדי להשתתף בהלווייתה של המלכה אליזבת ביום שני. מנהיגים עולמיים, שגרירים ומלכים ודיפלומטים ישתתפו בקבלת פנים בארמון, שם יקבלו את פניהם גם הנסיך והנסיכה מוויילס, וויליאם וקייט מידלטון. הבלבול בנוגע להזמנתם של הארי ומייגן מצביע על בעיות בתקשורת בין הזוג מקליפורניה לבין משפחת המלוכה, כך על פי ה"דיילי טלגרף".

מלכת אנגליה המלכה אליזבת הארי ומייגן המלך צארלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד