א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
איכות של בית, טעם של שף

הבשרים של "נתח אדום" יפארו את שולחנות החגים הבעל"ט

מותג הבשר נתח אדום, הפך להעדפה האידיאלית של משפחות בכל השנה ובמיוחד בימי החגים הבעל"ט • עם הקפדה על איכות וחשיבה על כל פרט, כל מה שנשאר לכם זה רק להוציא מהאריזה, להפשיר, לתבל, לבשל ולאכול – לבריאות!

הבשרים של "נתח אדום"  יפארו את שולחנות החגים הבעל"ט
נתח אדום חגים צילום: יח"צ

סדרת המוצרים של מותג הבשר "נתח אדום" עם תיבולים אותנטיים וייחודיים, הפכו לשם דבר בישראל. היופי בסדרת הבשרים של "נתח אדום" שאת הבשר אפשר לשים ישר על האש וליהנות מחוויית טעם מושלמת בקלות ובנוחות.

סודם של מוצרי הסדרה נעוץ באיכות המוקפדת שעוטפת אותם, הכוללת שימוש בנתחי בשר מובחרים ומשובחים, ירק טרי שנחתך בקפידה ובתיבול איכותי שעושה טעם של בית.

אם אתם מחפשים ארוחה מושקעת לחג, להתענג עם בשר איכותי וטעים - עם הנתחים המובחרים של נתח אדום – אתם בטוח תיהנו. בחברה מקפידים על חומרי הגלם האיכותיים והמוקפדים ביותר תוך הצעה של מגוון נתחי בשר עם מגוון רחב של אפשרויות וטעמים, במטרה להתאימן לסעודת החג.

הייחודיות של קצביית הבוטיק נתח אדום הינה בחשיבה על כל הפרטים, קטנים כגדולים כאחד על מנת להנגיש לכם חותם של בשר איכותי, מה שיאפשר לכם רק לפתוח את האריזה, להפשיר, לתבל ולבשל. כך אתם גם מקבלים מוצר איכותי מוקפד, גם חוסכים בהכנות לחג וגם נהנים מבשר משובח.

לקוחות מכל רחבי הארץ מספרים כי העדפה הראשונה שלהם הינם סדרת הבשרים של נתח אדום. "החשיבה על הלקוח והרצון הכנה להביא לו את המוצר הכי איכותי והכי פרקטי, הוא זה שגורם לי לקנות שוב ושוב מנתח אדום".

עכשיו, בימי החגים, זה הזמן להתענג על סדרת הבשרים של נתח אדום. שיהיה לבריאות!

הבשרים של 'נתח אדום' הינם בהשגחת בד"ץ בית יוסף ובד"ץ ברכת אליהו.

 

בשרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד