כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נמצאה קשורה בחבל במקלחת

העליון קבע: מאסרם של ההורים לא יקוצר

בית המשפט המחוזי גזר על זוג הורים 10 שנות מאסר על האב ו-9 על האם בעקבות התעללות בביתם בת ה-6. הללו ערערו לעליון שדחה אותו היום והותיר את העונש על כנו

העליון קבע: מאסרם של ההורים לא יקוצר
אילוסטרציה צילום: pexels

בית המשפט העליון דחה היום (ראשון) ערעור על חומרת העונש של זוג ההורים מלוד, שהורשעו בהתעללות ותקיפה של בתם בת ה-6 מלוד, אשר נמצאה קשורה בחבל במקלחת בית הוריה. כזכור בית המשפט המחוזי מרכז, גזר על האב 10 שנות מאסר בפועל ועל האם 9 שנות מאסר.

בתגובה לפסק הדין מסרה עו"ד לינור בן אוליאל מהמחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, שייצגה את המדינה בתיק: "בית המשפט העליון העביר היום מסר חד וברור של חוסר סובלנות כלפי עבירות אלימות המבוצעת בקטינים, על ידי מי שאמון על שלומם וביטחונם".

לדבריה, "החלטה זו מצטרפת לשורה של החלטות המחזקות את המאבק הבלתי מתפשר של הפרקליטות באלימות ובפרט באלימות המכוונת כלפי חסרי ישע. אנו מקווים כי החלטת בית המשפט תהווה תמרור אזהרה לאחראים על חסרי ישע שגופם, שלומם וביטחונם אינו הפקר."

בבית המשפט המחוזי מרכז נוהל התיק על ידי עו"ד הינד נאבולסי מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי). ביהמ"ש הותיר על כנו את צו איסור פרסום כל פרט שעלול להביא לזיהוי הקטינה.

הורים בילדיהם יחס הורים וילדים עונש מאסר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד