כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אוטובוס המוות

ד"אפ: 19 ילדים ושני מבוגרים מתו לאחר תאונת דרכים איומה

נהג משאית בדרום אפריקה עקף פס רציף כפול ונכנס חזיתית באוטובוס מלא ילדים, הוא מואשם בעבירות של הריגה ונהיגה ברשלנות. הוא הסביר את עצמו לרשויות לאחר שנמלט תחילה מהמקום. כל הילדים שנהרגו היו בין הגילאים 5 עד 12

ד"אפ: 19 ילדים ושני מבוגרים מתו לאחר תאונת דרכים איומה
זירת האירוע צילום: Vehicle Trackers בטוויטר

תשעה עשר ילדים ושני מבוגרים נהרגו ביום שישי האחרון בכביש מהיר בצפון קוואזולו-נטאל בדרום אפריקה כאשר משאית נכנסה חזיתית לתוך אוטובוס בית ספר שהסיע תלמידים רבים. נהג המשאית נתפס בצילומי מצלמת המשאית הפנימית כשהוא מנסה לעקוף באופן בלתי חוקי משאית אחרת על פס כפול בכביש מהיר דו-נתיבי, ונכנס באוטובוס בעוצמה, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים.

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הנהג מואשם בעבירות של הריגה ונהיגה ברשלנות. הוא הסגיר את עצמו לרשויות לאחר שנמלט תחילה מהמקום, כל הילדים שנהרגו היו בין הגילאים 5 עד 12, על פי הדיווחים, שני הקורבנות הבוגרים היו נהג האוטובוס ונוסע נוסף. על פי דיווחים מקומיים, אף אחד מנוסעי האוטובוס לא שרד.

תושבי האזור אמרו כי "פזיזות מצד נהגי משאיות הנוסעים בכביש N2 הפכה לדבר שבשגרה, נהגי משאיות פשוט נוהגים איך שהם רוצים, וחלק מחברות המשאיות לא משלמות לנהגים שלהן כמו שצריך".

בכיר במשרד התחבורה סיפו הלומוקה, אמר כי צוות חקירה עבד מסביב לשעון כדי לעצור את נהג המשאית. "ברור שנהג המשאית עבר על כל החוקים בספר. זה סוג ההתנהגות שגורם לתאונות קטלניות וזה בלתי מתקבל על הדעת. הנהג חייב להתמודד עם זה, ואנחנו נעקוב אחר ההתפתחויות במקרה הזה, אין שום תירוץ להתנהגות כזו של נהגים. זה כואב שמניין ההרוגים עלה ל-21. שוב, אנו מבקשים לשלוח את תנחומינו העמוקים לכל המשפחות שנפגעו, לתלמידים, למורים ולחברי הגופים המנהלים של בית הספר", אמר.

תאונת דרכים דרום אפריקה תאונה חזיתית אוטובוס המוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד