י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הבחירות באלעד נפתחו עם הפגנה נגד אולפנה

אברכי אלעד הפגינו נגד הקמת אולפנה דתית-לאומית בעיר • אנשי ש"ס האשימו את ישראל פרוש שתמך במוסד כחבר מועצה • אנשי פרוש האשימו את ראש העיר המכהן של ש"ס

הבחירות באלעד נפתחו עם הפגנה נגד אולפנה
יח

המערכה באלעד נפתחה הערב בדמות הפגנה, וזאת עוד בטרם ערך כל אחד משני המועמדים, צוריאל קריספל נציג ש"ס וישראל פרוש נציג שלומי אמונים ודגל, מסיבת עיתונאים רשמית להכרזה על מועמדות. בניגוד לקריספל, לו נערכה הכרזה בבית הגר"ע יוסף כבר ביום חמישי האחרון, פרוש עדיין לא ערך כל אירוע הכרזתי כזה או אחר.

אבל הפגנה, כבר הייתה.

הערב, בסביבות השעה 10 בלילה התכנסו אברכים ברחוב אבן גבירול למחאה על הקמת אולפנה לבנות מהזרם הד"לי במקום. היתכן, בלב שכונה חרדית? – הביעו המפגינים את כעסם.

החלק המעניין של כל הסיפור הוא האופן שבו כל אחד מהמתחרים הציג את מטרת ההפגנה. בש"ס המקומית מיהרו להסביר שפרוש, כחבר מועצה וסגן ראש עיר, הרים ידו בעד אישור המוסד, בוודאי משום שהדבר מהווה חלק מהדיל שלו עם הבית היהודי, שהיו"ר שלו, שי נתן, הביע תמיכה במועמדותו לראשות העיר. הבטחה, תמורת תמיכה, אמרו גורמים ש"סיים מקומיים.

בשלומי אמונים מביעים תדהמה. היתכן? וכי ראש העיר שאישר המוסד לא היה איש ש"ס? גם התגובה הזו לא הגיעה מכיוון שלומי אמונים הרשמית ודובריה, שבחרו להתעלם מההפגנה, אלא מכיוון עסקנים מקומיים, שהתקשו להבין "איך בדיוק קשור מבנה או מוסד לראש עיר שעדיין לא נכנס לתפקידו, תנו לו את ראשות העיר ותראו איך הוא מנהל משברים מהסוג הזה על הצד היותר טוב".

היכונו למערכה, הערב היה זה קדימון בלבד. שקט יחסית למה שצפוי לעלות ולבוא עלינו לטובה, או לרעה.
אלעד הפגנה פרוש אולפנה ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד