י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גדול עליה

אחרי שחטפה אש: הדר מוכתר משנה את היחס לתקשורת

יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים' הדר מוכתר בהחלטה דרמטית ביותר. בעקבות הפרסומים האחרונים והשערוריות שבהן היא מעורבת, הודיעה כוכבת האולפנים כי היא לא תתראיין יותר לכלי התקשורת המוסדיים. לאחר שהתגלה כי יש לה דירה על שמה, בעוד היא צעקה כי אין לה דירה

אחרי שחטפה אש: הדר מוכתר משנה את היחס לתקשורת
מיקרופונים של ערוצי תקשורת שונים צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בעקבות החשיפות האחרונות עליה בתקשורת, במיוחד החשיפה של יואב אליאסי "הצל", שחשף כי מוכתר, מחזיקה דירה שבבעלותה בחיפה והציג חוזה רכישת דירה שעליה חתומה מוכתר, החליטה הכוכבת להפסיק להתראיין בתקשורת הממוסדת. לטענת הצל הדירה נקנתה בסכום של קרוב למיליון שקלים. "יש לך דירה, יש לך כסף. את לא מכירה את המילה 'אין' או את המילה 'חסר'. תפסיקי עם החרטא, מספיק עם השקרים", אמר הצל בסרטון שהוציא את מוכתר משלוותה.

מוכתר התעמתה עם 'הצל' באולפן 'הצינור' עם גיא לרר "הצל, חשבת שפגעת בי עם הפרסום על הדירה? הציבור מבין שב-60 שנה הקרובות השכירות תגיע לאבא שלי (עד 120). החלק הכי קשה ביום היה כשבחוצפתך טענת שאני מזייפת את הלבוש שלי".

מוכתר הגיבה על כך אתמול בטוויטר "אבא שלי קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת. אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי". לפי הפרסום, הדירה המדוברת שוכנת ברחוב מרסיי 14, בשכונת עין הים בחיפה והיא נרכשה על ידי אביה של הדר מוכתר בשנת 2021. הדירה, שממוקמת סמוך לחוף הים בחיפה, היא בגודל 56 מ"ר.

היום כתבה מוכתר: "לא מתראיינת יותר בתקשורת הממוסדת. הם מ פ ח ד י ם. תנו לי צ’אנס לעשות שינוי, באתי לעשות שינוי, וכל היום אני רק חוטפת אש. אני באמת שואלת, הממסד עד כדי כך רקוב שאי אפשר לשנות?".

 

הדר מוכתר צעירים בוערים הצל הצינור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד