ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

היכונו: 25 יום לבחירות למועצת הרבנות הראשית

משרד הדתות פרסם הודעה רשמית בדבר קיומן של הבחירות • התאריך: ו' חשוון, לפני פקיעת תוקף כהונת המועצה הנוכחית

קלפי. צילום: פלאש 90
קלפי. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

המשרד לשירותי דת פרסם הבוקר (ג) הודעה רשמית בדבר קיום הבחירות למועצת הרבנות הראשית לישראל, בחתימתו של הרב דוד מלכה, דיין ויו"ר וועדת הבחירות.

על פי ההודעה, "ביום ד' תשרי תשע"ד אישרה הממשלה את מינויים של חברי ועדת הבחירות לרבנים הראשיים לישראל. בהתאם להודעת המדינה שנמסרה לבית המשפט העליון, החליטה ועדת הבחירות בישיבתה מיום י"א תשרי תשע"ד, לקיים את הבחירות ביום ו' חשוון תשע"ד, לפני פקיעת תוקף כהונת המועצה הנוכחית.

"על פי הנחיות היועה"מ לממשלה מיום י"ג אייר תשע"ג - מועמדים או קרוביהם של מועמדים לכהונת חבר במועצת הרבנות הראשית לישראל אינם יכולים להיות חברים באסיפה הבוחרת.

"כדי לקיים את הבחירות במועד שנקבע, בהתאם לחוק, פונה הועדה לכל המעוניינים להגיש את מועמדותם לכהונת חבר במועצת הרבנות הראשית, לעשות זאת בהקדם האפשרי ביותר, כדי שניתן יהיה להרכיב את הרשימה הסופית של חברי האסיפה הבוחרת, ולפרסמה ברשומות. על פי הוראות החוק יש להגיש את המועמדות לא יאוחר מיום כ"ט תשרי תשע"ד בשעה 15:00, במשרדי מזכירות הועדה במשרד לשירותי דת.

"רשימה ראשונית של הרבנים ונציגי הציבור הראויים להימנות בין חברי האסיפה הבוחרת את חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל מופיעה באתר האינטרנט של המשרד לשירותי דת www.dat.gov.il. הרשימה שמופיעה אינה סופית, כפופה לאישור הממשלה ונתונה לשינויים בהתאם להוראות החוק והנחיות היועה"מ לממשלה. רשימה סופית ומחייבת של חברי האסיפה הבוחרת, מועד הבחירות ומקום עריכתם יתפרסמו בילקוט הפרסומים".
רבנות ראשית מועצה דתות בחירות הודעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד