י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בסוכות תשבו עם פלאפון משפחות

חברת פלאפון למען הקהילה: לרגל חג הסוכות חברת פלאפון פרסה סוכות במספר אתרים ברחבי הארץ • הסוכות יישרתו את המשפחות והמטיילים הרבים שייצאו לנפוש בחול המועד • אינפורמטיבי

בסוכות תשבו עם פלאפון משפחות

פלאפון עם המשפחות גם בסוכות: לרגל חג הסוכות הקימה חברת פלאפון סוכות מהודרות בפארקים ברחבי הארץ. הסוכות נועדו לשרת את המבלים בחול המועד שיוכלו ליהנות מבילוי בפארקים ובה בעת לקיים גם את מצוות החג לשבת בסוכה.

הסוכות ייבנו במספר מוקדים המשמשים במהלך השנה ובחגים בפרט מוקדי בילוי לקהל הרחב ובפריסה ארצית מאשדוד בדרום ועד יקנעם בצפון.

אין זו הפעם הראשונה שחברת פלאפון נוקטת ביוזמות ברוכות למען הקהילה. לאורך השנה האחרונה תרמה חברת פלאפון באמצעות עמותות חסד כדוגמת 'חסדי נעמי' ו'יד אליעזר' אביזרי חימום למשפחות נזקקות, משלוחי מנות וסלי מזון לחג הפסח למעוטי יכולת.

הפעילות הנוכחית מדגישה את החיבור הטבעי של חברת פלאפון למשפחה החרדית ומהווה המשך ישיר ל'מסלול למשפחות שמשלמות פחות' שהציגה חברת פלאפון בחודש האחרון לבעלי מכשירים כשרים. מסלול אשר במסגרתו משפחה שמשדרגת מכשיר נייד שברשותה, יכולה להצטרף למסלול Unlimited כשר למהדרין חדש וליהנות מהמחיר הזול ביותר למכשירים כשרים, החל מ-47 ₪ לחודש למנוי.

לדברי נירית בן קיש מנהלת אגף השיווק בפלאפון: "פלאפון גאה להיות החברה המובילה בהבנת הציבור החרדי והתאמת מוצריה לדרישות הייחודיות של המגזר. בחרנו לקיים את הקמת הסוכות לרווחת משפחות שרוצות לטייל ברחבי הארץ ולקיים גם את מצוות החג ולשבת בסוכה. הקמת סוכות למשפחות נוצר מתוך הבנה עמוקה של צרכי המשפחה החרדית והוא מוכיח שוב את המחוייבות של חברת פלאפון לצרכי המגזר".
סוכות פלאפון משפחות מבצע חג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד