כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
השקט שלפני הסערה

הנסיכים "מנסים כמיטב יכולתם" להסתדר בזמן האבל

הנסיך הארי מצא שלא קל להיות בחברתו של הנסיך וויליאם לפעמים במהלך השבוע האחרון. שני האחים שלא ממש בקשר אחד עם השני במשך מספר שנים, נאלצו לשהות יחד מאז שסבתם, המלכה אליזבת השנייה, מתה ב-8 בספטמבר

הנסיכים "מנסים כמיטב יכולתם" להסתדר בזמן האבל
ארמון המלוכה בלונדון צילום: Pixabay

מקור המקורב להארי אמר ל"סאנדיי טיימס" הלונדוני כי למרות שהשהות יחד בימים האחרונים, "אינו נוח" עבור האחים, "כולם מנסים כמיטב יכולתם". הנסיך וויליאם מוויילס בן ה-40 והדוכס הארי מסאסקס בן ה-38 שימחו את מעריצי משפחת המלוכה בשבוע שעבר כשהופיעו לצד נשותיהם, קייט מידלטון ומייגן מרקל, וצפו בפרחים הרבים ובכרטיסי ברכה וניחומים שהונחו מחוץ לטירת ווינדזור לכבוד המלכה המנוחה.

אך למרות הפגישות הללו הפסקת האש נראית זמנית, כך מדווח האתר Page Six. חבר של האחים גילה שההופעות המשותפות "דורשות מאמץ" ושניהם הבינו שזה נחוץ כדי להפגין "סולידריות".

מערכת היחסים של האחים עכורה מאז 2019, כאשר הארי סיפר בראיון כי הוא וויליאם "בהחלט בדרכים שונות כרגע". היחסים נסוגו עוד יותר כאשר הדוכס והדוכסית מסאסקס - שעזבו את חיי המלוכה בשנת 2020 ועברו לקליפורניה ארה"ב ישבו לראיון בשנה שעברה בארה"ב, וסיפרו על גזענות כלפי אשתו של הארי.

להארי יש גם ספר זיכרונות שייצא בתחילת השנה הבאה שלפי הדיווחים מלא בסיפורים שיעשו רעש ובלגן גדול. "יש שם הרבה סיפורים חדשים על העבר שהארי לא דיבר עליהם קודם לכן, על ילדותו", אמר מקור ל-Page Six, והוסיף, "יש שם תוכן שאמור להלחיץ ​​את המשפחה שלו".

מקורות המקורבים טענו שחזרתו האחרונה לבריטניה ולמשפחת המלוכה להלוויית סבתו, הביאה לכאב של "חרטה על החמצת הזדמנות של מה שיכול היה להיות" וצער ש"זה לא היה צריך להיות כל כך מכוער".

ארמון בקינגהאם מלכת אנגליה המלכה אליזבת הארי ומייגן וויליאם וקייט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד