כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הגר"ש זעפרני להנהלת סמינר יסודות

"חובת השעה לחזק ולרומם את קרן יהדות המזרח בהקמת וביסוס מוסדות התורה"

צוות הנהלת הסמינר קיימו את הביקור במסגרת סבב ביקורים הנערך אצל גדולי ישראל לרגל התרחבות הסמינר ולקראת מיזוגם של 'מרגלית' ו'שבילי בית יעקב' לשעבר, תחת קורת גג אחת שייקרא 'סמינר יסודות' # הגר"ש זעפרני בירך בחום את ההנהלה והצוות, ונענה בשמחה לבקשת מנהלי הסמינר לעמוד בהנהגה הרוחנית של הסמינר

"חובת השעה לחזק ולרומם את קרן יהדות המזרח בהקמת וביסוס מוסדות התורה"
סמינר יסודות הרב זעפרני צילום: יח"צ

מנהלי סמינר 'יסודות' הגיעו למעונו של הגאון הרב שלמה זעפרני שליט"א אב"ד 'כתר תורה' לרגל הרחבת ומיזוג התיכון והסמינר ליחידה אחת, בכדי לקבל את ברכתו וליטול עצה והכוונה בהנהגת הסמינר כיאה לסמינר המיועד לבנות אברכים.

צוות הנהלת הסמינר קיימו את הביקור במסגרת סבב ביקורים הנערך אצל גדולי ישראל לרגל התרחבות הסמינר ולקראת מיזוגם של 'מרגלית' ו'שבילי בית יעקב' לשעבר, תחת קורת גג אחת שייקרא 'סמינר יסודות'.

הנהלת הסמינר הדגישה בפני הגר"ש זעפרני שליט"א, את מהות סמינר בית יעקב בו התלמידות מתחנכות ברוח ישראל סבא, תלמידות מצטיינות ממשפחות אברכים בני תורה, מצוינות בהליכותיהן והנהגותיהן.

הגר"ש שליט"א האריך בחובת השעה לחזק ולרומם את קרן יהדות המזרח בהקמת וביסוס מוסדות התורה לאברכים בני התורה, מוסדות לבנים ובנות, וציין בסיפוק רב את משב הרוח המרענן המגיע מציבור האברכים שמביע את הערכתו להתרחשות.

הגר"ש זעפרני שליט"א הוסיף והאריך בעניין הוראתו של מרן הגראמ"מ שך זצ"ל שקרא על תקופות אלו, "בשעת המכנסים פזר", וציין כי ברוך השם ישנו ציבור גדול של בני תורה, וכשרה השעה לפזר ולהתרחב להקים ולייסד מוסדות לשם ולתהילה.

לסיום בירך אב"ד 'כתר תורה' בחום את הנהלת הסמינר בברכת מי שברך, והביע את הסכמתו לבקשת מנהלי הסמינר לעמוד לעזר ולאחיסמך בהכוונה ובעצה בהנהגת הסמינר.

סמינר יסודות בית יעקב מהווה מסגרת איכותית לימודית, חינוכית וחברתית ברמה הגבוהה ביותר לבנות ממשפחות בני תורה, תוך דגש על מעטפת חינוכית וחברתית בהלימה עם הליבה הלימודית. הסמינר כולל ארבע שנות תיכון ובהמשך סמינר להכשרה מקצועית ולהוראה.

במהלך השנים זכה הסמינר בנשיאותו של חכם שלום כהן זצוק"ל, בעידודם של רבנים, אישי ציבור ומקצוע, לכבוש מקום של כבוד ב'כותל המזרח' כאשר תלמידות הסמינר זוכות להקים בתים נאמנים לה' ולתורתו עם בני תורה כאשר הן מצוידות בתעודות המקצועיות ביותר בשוק העבודה.

מבחינה פדגוגית הסמינר נחשב למתקדם ברמתו המקצועית, תכנית הלימודים נמצאת בהלימה הגבוהה ביותר מבין הסמינרים לדרישות משרד החינוך ובמונחים של תכניות לימודים והתפתחות מקצועית מדובר על הסמינר החדשני ביותר במערכת החינוך העי"ס החרדית.

יסודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד