כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
רוגע כלכלי

המוקדים נסגרים: אלפים הצטרפו להגרלה המטורפת

מוקדי הגרלת רוגע כלכלי של 'איחוד הצלה' נסגרים ביום חמישי בחצות. ההזדמנות האחרונה שלכם לרוגע כלכלי לשלוש שנים: משכורת חודשית, רכב יוקרתי ושיפוץ הבית

המוקדים נסגרים: אלפים הצטרפו להגרלה המטורפת
חובשי 'איחוד' מצילים חיים צילום: מתוך אתר הארגון

ביום חמישי (כ"ו באלול - 22/09) המוקדים נסגרים! בשלוש שנים הקרובות יהיו לך הרבה מאוד רגעים, שאתם עלולים להתחרט שלא רכשתם כרטיס להגרלת 'רוגע כלכלי' של 'איחוד הצלה'. כדי שזה לא יקרה אתם פשוט צריכים לחייג ולרכוש כרטיס ואולי תבטיחו לעצמכם  שלוש שנים של רוגע כלכלי, משכורת טובה, רכב טוב ובית נאה.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן עכשיו>>>

בכל פינת רחוב רואים אותם. קולות הסירנה שלהם לא פעם גורמים לנו להחסיר פעימה. הידיעה ש-6200 כוננים נמצאים בכל מקום מעניקה ביטחון. אנחנו יודעים שחלילה משהו משתבש המתנדבים של 'איחוד הצלה' יהיו הראשונים להגיע לזירה.

שבע שנים, שבע פעמים, שהפכתם כל פעם לשותפים בהצלת חיים. כיאה לשותפים מכובדים, אתם דואגים למתנדבים ואנחנו ב'איחוד הצלה' דואגים להפתיע אתכם והפעם בגדול. 3 שנים של רוגע כלכלי. תחשבו על זה שוב. 3 שנים שאתם לא צריכים לדאוג. 3 שנים שאתם הולכים לחיות כמו מלכים. משכורת מכובדת של 12,500 שקל  נכנסת כל חודש ישירות לחשבון הבנק שלכם. רכב חדש ומפואר יונדאי קונה 2022. ואי אפשר בלי דירה נאה, אז אנחנו גם נדאג לשפץ לכם את הדירה.

החלום שלכם לחיים רגועים כלכלית יכול להתממש, רק אם תהיו זריזים ותרכשו את כרטיס ההגרלה שלכם לפני סגירת המוקדים בחמישי בחצות. אל תמתינו לרגע האחרון לעומס על המוקדים הזדרזו והתקשרו כבר עכשיו והבטיחו את מקומכם

לרכישת כרטיסים לחצו כאן עכשיו>>>

איחוד הצלה הגרלה שנתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד