כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
טעות של גוגל

קם בבוקר וגילה שהעבירו לחשבון הבנק שלו רבע מיליון דולר

גוגל העבירה בטעות רבע מיליון דולר לבלוגר ומהנדס אבטחה בחברת הבלוקצ'יין יוגה לאבס, שסיפר שעבר כבר כמעט חודש בלי ששמע מהחברה

קם בבוקר וגילה שהעבירו לחשבון הבנק שלו רבע מיליון דולר
אילוסטרציה צילום: unsplash

סם קורי בלוגר ומהנדס אבטחה בחברת הבלוקצ'יין יוגה לאבס פרסם בשבוע שעבר בטוויטר שענקית הטכנולוגיה 'גוגל' העבירה אליו "באופן רנדומלי" 249,999 דולר וצירף צילום מסך של ההעברה.

"זה בסדר אם אתם לא רוצים את הכסף בחזרה", כתב בציוץ והוסיף כי עברו כבר שלושה שבועות מאז קיבל את הכסף ופנה לגוגל. לדבריו, הוא לא בזבז את הכסף אלא שמר עליו כי הניח שיגיע היום שהחברה תדרוש את הכסף בחזרה. להערכתו, אם ייקח לגוגל עוד זמן להחזיר לעצמה את הכסף, הוא ייאלץ להעביר אותו לחשבון אחר כדי להימנע מתשלום מסים עליו.

ע"פ הדיווח ב"כלכליסט", קורי עובד כמהנדס אבטחה ותפקידו למצוא נקודות תורפה בתוכנות של חברות, ובהן גוגל. עם זאת, הוא לא חושב שיש קשר בין העבודה שלו בגוגל להעברת הכסף. נכון ליום חמישי, הכסף עדיין אצלו.

דובר של חברת גוגל התייחס לפרשה בראיון לאתר NPR. לדבריו: "הצוות שלנו ביצע לאחרונה תשלום לאדם הלא נכון בשל טעות אנוש, אנחנו מודים לו על כך שפנה אלינו במהירות ועובדים על תיקון הטעות." כשהכוונה כמובן היא להחזיר את הכסף לגוגל.

 

גוגל טעות דולרים העברה בנקאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד