כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ממשיכה להסתבך

מיכאלי תקפה "שר הפקקים של ישראל" וספגה

שרת התחבורה תקפה את קודמה בתפקיד השר ישראל כץ וטענה כי לא עשה דבר במשך שנותיו הארוכות במשרד "היה שר תחבורה בולדוזר עם כוונות טובות וביצוע גרוע" וספגה ביקורת מהגולשים

מיכאלי תקפה "שר הפקקים של ישראל" וספגה
פלאש 90

שרת התחבורה מירב מיכאלי ממשיכה להתנגח על רקע מערכת הבחירות והפעם תוקפת את שר התחבורה ישראל כץ, כשאחריו כיהנו במשרד מאז עזב בצלאל סמוטריץ' ומירי רגב: "אין לי כוונה להתנצח עם קודמי בתפקיד, אבל צריך לומר זאת אחת ולתמיד: ישראל כץ היה שר תחבורה בולדוזר עם כוונות טובות וביצוע גרוע – קידם רכבים פרטיים על חשבון תחב"צ".

לדברי מיכאלי שסופגת בעצמה ביקורת ימין ומשמאל על תפקודה הגרוע והכושל: "מבחינתו, אוטובוסים ורכבות היו החצר האחורית של התחבורה הישראלית. שר הפקקים של ישראל. גם את הבולען הזה אנחנו מתקנות".

דבריה של מיכאלי באו ברקע ציוץ של השר לשעבר ישראל כץ שבו תקף אותה: "מירב מיכאלי. עוד לא היתה שרה שעשתה כל כך מעט ודיברה כל כך הרבה. במקום להאשים את ממשלות הליכוד בכל בולען שנפער בכביש, ולנסות לנכס קרדיטים על פרוייקטים שבוצעו טרם זמנה - עדיף שתמשיך את תנופת העשייה האדירה שהובלתי במשרד התחבורה".

כתב התחבורה של 'כאן חדשות' שרון עידן הגיב למיכאלי וטען: "פשוט לא נכון. הוא ועוד איך קידם את התחום. הרכבת, וזו רק דוגמא אחת - עד ישראל כץ היתה אנקדוטה. הוא לקח את זה כפרוייקט דגל והביא אותה למחוזות אחרים לגמרי. עשרות תחנות שלא היו, קו ירושלים ועוד ועוד. העשור שלו היה עמוס עשיה מכל הסוגים. מי כמוהו יודע שגם עשיתי לו את המוות לא מעט".

עוד הוסיף עידן: "מה שהוא עשה בתחום התעופה והשמיים הפתוחים, כשמולו לחצי ענק, שום שר לא היה עושה. בזכותו אנשים טסים היום ברבע מחיר. כל המכרזים של חברות התחב"צ שנוספו בשנים האחרונות - זה הוא. רשימה חלקית לגמרי".

והיו מי שהזכירו לה דברים שכתבה כתבת 'חדשות 12' עמליה דואק, אך לפני ארבעה ימים: "מלכתחילה מיכאלי ראתה במשרד התחבורה פרס תנחומים והעדיפה מינוי אחר. במהלך הכהונה שלה מכרזים נתקעו, הרכבת הקלה המשיכה להתעכב ולא נעשה צעד משמעותי להפחתת השימוש ברכב פרטי. איזה בזבוז זה לשים במשרד כל כך אסטרטגי מישהי שכל הזמן פוזלת לג׳וב הבא".

מרב מיכאלי משרד התחבורה ישראל כץ בחירות לכנסת ה-25 תחבורה ציבורית שרון עידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד