כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ירדפו את הנשיא

חבר הוועדה: "הרפובליקנים ינסו להדיח את ביידן כל שבוע"

חבר הוועדה נגד טראמפ בגין המהומות ב-6 בינואר 2021 מזהיר מפני "טקטיקות אגרסיביות צפויות" אם הרפובליקנים יהוו רוב בקונגרס בבחירות אמצע בנובמבר הקרוב. חבר הועדה שוחח עם דיוויד אקסלרוד, יועץ לשעבר של אובמה, בפודקאסט

חבר הוועדה: "הרפובליקנים ינסו להדיח את ביידן כל שבוע"
המפגינים בגבעת הקפיטול צילום: צילום מסך

הרפובליקנים ינסו להדיח את הנשיא ג'ו ביידן מדי שבוע אם הם יהוו רוב בבית הנבחרים בנובמבר הקרוב לאחר בחירות אמצע קדנציה, כך אומר חבר קונגרס רפובליקני אנטי-טראמפ.

חבר הקונגרס אדם קנצינגר מאילינוי, רפובליקני, הזכיר את הניסיונות החוזרים ונשנים של הרפובליקנים להפריע לנשיא ברק אובמה לקדם חוקים. "הם הולכים לדרוש הצבעת הדחה נגד הנשיא ביידן מדי שבוע". קינזינגר שוחח עם דיוויד אקסלרוד, יועץ לשעבר של אובמה, בפודקאסט.

קינזינגר הוא אחד משני רפובליקנים בוועדת בית הנבחרים החוקרת את התקפת תומכי טראמפ בקפיטול בינואר 2021, הוא יפרוש בנובמבר ולא יתמודד שוב. השנייה, ליז צ'ייני מויומינג, הפסידה את הפריימריז שלה למתמודד שנתמך על ידי טראמפ.

הדמוקרטים כזכור ניסו להדיח את טראמפ פעמיים. קינזינגר הצביע נגד ההדחה הראשונה, על סחיטה של ​​אוקראינה למטרות פוליטיות, אבל על השני, על התקפת הקפיטול, הוא הצביע בעד, הוא אמר לאקסלרוד שהוא מתחרט על ההצבעה הראשונה. אקסלרוד הצביע על סקר שנערך לאחרונה, שאמר ש-72% מהמצביעים הרפובליקנים עדיין תומכים בשקר של טראמפ בנוגע להונאת בחירות ואומרים כי ביידן אינו הנשיא הלגיטימי.

ג'ו ביידן דונלד טראמפ רפובליקנים מפלגה רפובליקנית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד