כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אגיד לה לצאת מהארון"

גבר נעצר לאחר שטען כי המלכה לא מתה

גבר שעמד בתור לראות את הארון של המלכה עובר, הוצא מהתור ונעצר לאחר שאמר כי הוא מתכנן להגיד למלכה "תצאי מהארון שלך". צוות טלוויזיה ראיין את אחד מ-250,000 האנשים שעמדו בתור כדי לחלוק כבוד למלכה ושמע אותו אומר את הדברים הללו

גבר נעצר לאחר שטען כי המלכה לא מתה
המלכה אליזבת בדרכה האחרונה צילום: The Royal Family

בריטי שעמד בתור לראות את המלכה עוברת בארון נעצר לאחר שאמר שהוא "יגיד לה לצאת מהארון שלה כי היא לא מתה".

מארק הייג הוצא מהתור ומאוחר יותר נעצר לאחר שאנשים שמעו אותו אומר כי "המלכה לא מתה", בעת שהמתין בויקטוריה ביום שבת האחרון. האיש בן ה-52 הובא ביום שני לבית משפט השלום בווסטמינסטר והודה באשמה לפי סעיף 5 לחוק הסדר הציבורי, כך דיווח ה'דיילי מירור'.

התובעת לואיז ברנל אמרה שצוות טלוויזיה ראיין את אחד מ-250,000 האנשים שעמדו בתור כדי לחלוק כבוד אחרון למלכה. הם שאלו את האבלין מה הם הולכים לעשות ברגע שהארון ייכנס לאולם ווסטמינסטר והגבר שנעצר אמר, "אני אגיד לה לצאת מארון הקבורה שלה כי היא לא מתה", אמרה התובעת ברנל. היא הוסיפה: "מארגנת האירוע קיבלה החלטה שהאיש לא יישאר בתור והוא לווה החוצה".

הוא הוחזק במעצר מיום שבת האחרון עד יום שני אז הופיע בבית המשפט, הוא הודה באשמה בשימוש במילים או התנהגות מאיימת או פוגענית, השופטת המחוזית ניטה מינהס קנסה את האיש רק ב-120 שטרלינג, היא התחשבה בזמן שהוא שהה במעצר. היא הוסיפה 120 שטרלינג נוספים מכיוון שהיה לו סעיף שחרור על תנאי בגין תקיפה קודמת של איש ציבור. עורכת הדין שלו ג'ובאנה פיורנטינו אמרה ל'דיילי מירור', כי "ברור שהוא מישהו שסובל מבעיות נפשיות".

קבורה המלכה אליזבת לוויה מלכת אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד