כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מעשה מכוון או מקרי?

אנשי התקשורת מהימין מדווחים: מחקו לנו מאות עוקבים

סתימת פיות מכוונת מצד קודקודי טוויטר או שמא ניקוי בוטים לקראת השנה החדשה שבפתח? אנשי תקשורת ימניים מלינים בשעות האחרונות כי נמחקו להם פתאום מאות עוקבים 

אנשי התקשורת מהימין מדווחים: מחקו לנו מאות עוקבים
אילוסטרציה צילום: unsplash

אנשי תקשורת ימניים מדווחים בשעות האחרונות בטוויטר כי הופתעו לגלות שנמחקו להם כמה מאות עוקבים. הצד השווה שבכל המדווחים, כולם ידועים כמי שמזוהים עם הצד הימני של המפה הפוליטית.

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' סיפרה: "הלכתי לישון אמש עם קצת יותר מ-68 אלף עוקבים. קמתי הבוקר ל-66 אלף עוקבים. ירידה של כ-2000 עוקבים במהלך לילה אחד. למישהו יש הסבר? כי אני קצת מבולבלת".

מני אסייג, גם הוא איש ימין מפורסם שתומך ללא סייג בבנימין נתניהו סיפר לעוקביו: "מחקו לי 500 עוקבים ככה פתאום!!!!! סחטיין עליכם טוויטר שאתם מתיישרים עם פייסבוק, ומתנכלים למובילי דעת קהל מימין. מאוד בוגר ושמאלני מצידכם!".

מני אסייג.

"רואה פה גל של צייצני ימין שנמחקו להם עוקבים". גם לי נמחקו היום 400 עוקבים", כתבה חברת הכנסת לשעבר מ'הליכוד' אסנת הילה מארק ותהתה, "עיתוי מקרי? הרשו לי לגחך...".

איש התקשורת בועז גולן מ'חדשות 0404' ומגיש 'ערוץ 14' סיפר: "הרגע הוסרו אצלי עוד כ-300 עוקבים. מצורף צילום וידאו אונליין. קודם לכן, במהלך היום, הוסרו מחשבוני בטוויטר כ-1,700 עוקבים. בפעם הקודמת הוסרו כ-3,000 עוקבים".

"מרגיש בקזינו", כתב היועץ האסטרטגי אבי גרינצייג, "התחלתי את היום עם 43.7k עוקבים, ירד ל42.6, טיפס ל42.9. עד הלילה הרולטה עוד תסתובב...".

אבי גרינצייג.

אריאל אלחרר, איש תקשורת ופעיל חרדי עדכן את חבריו: "600 עוקבים נמחקו לי ברגע. תודה טוויטר".

גם כתב המגזר הדתי, דביר עמר לא קופח: "ירדו לי 130 עוקבים ברגע, הבאתי אותם לטוויטר בתור הלוואה, אוטוטו שמיטת כספים".

במקרה של המועמד המשוריין במקום ה-42 בליכוד, עו"ד יוסי פוקס מדובר בדיני נפשות, שכן הוא עשוי למצוא את עצמו מחוץ לכנסת בגלל איבוד מאות עוקבים שעשויים היו להשתכנע להצביע לליכוד: "טוויטר גילחו לי היום 700 עוקבים", כתב פוקס.

פעיל הימין, תושב לוד מאיר ליוש מדווח: "בדקות האחרונות נעלמו לי בבת אחת 700 עוקבים בטויטר. אני יודע שגם אצל אחרים נעלמו עשרות ומאות עוקבים. לא יודע מה טויטר עושה, אבל איפה אילון מאסק כשצריך אותו".

אילוסטרציה. צילום: אנספלש.

והיה מי שבירך דווקא על המהלך, איש התקשורת יוסי דוידוב מ'גלי ישראל' שכתב: "1000 עוקבים זכרם לברכה נפרדו ממני והנה ברוך השם הכל המשיך כרגיל. וברצינות: אני רואה שאני לא היחיד. מניח שטוויטר מנקה יוזרים פקטיבים, דווקא מבורך בעיני."

יצוין שבדקנו, חיטטנו וחיפשנו תלונה דומה של אנשי תקשורת המזוהים עם השמאל ולא מצאנו אפילו אחת כזו. יתכן שגם להם נמחקו מאות עוקבים אך לא התבכיינו.

כך או כך, כתב גל"צ שחר גליק עדכן הבוקר: "לכל השואלים - טוויטר החליטה אתמול להגביל זמנית כמה אלפי משתמשים בחשד שהפרו את כללי הפלטפורמה. לאורך היממה האחרונה רובם אימתו את זהותם וחשבונותיהם חזרו כרגיל. העוקבים שלכם חזרו, אפשר לנשום!".

טוויטר עוקבים תומכי ימין פעילי ימין איש ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד