כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הריגת איאד אל-חלאק

הלוחם הוכנס לביהמ"ש רעול פנים; מהומה מחוץ לדיון. צפו

הפגנות מחוץ לבית המשפט בי-ם שדן כעת בנוגע ללוחם מג"ב שהרג בטעות פלסטיני בעל צרכים מיוחדים. במקום מתקיימות הפגנות בעד ונגד. הלוחם הגיע לבית המשפט כשהוא רעול פנים

הלוחם הוכנס לביהמ"ש רעול פנים; מהומה מחוץ לדיון. צפו
המחאה מחוץ לבית המשפט המחוזי צילום: יאיר לוי, בחדרי חרדים

בשעה זו (רביעי) מתקיים דיון בבית משפט המחוזי בירושלים בעניינו של לוחם משמר הגבול שהרג בטעות את איאד אל-חלאק, פלסטיני בעל צרכים מיוחדים, אותו זיהה בטעות כמחבל לאחר שלא נענה לקריאתו לעצור.

הלוחם נכנס למבנה בית המשפט כשהוא רעול פנים וזאת מחשש לשלומו; זו גם הסיבה ששמו אסור בפרסום. בינתיים, מחוץ לאולם בית המשפט מתקיימות שתי הפגנות: אחת אורגנה על ידי אנשי ימין שהגיעו לחזק את הלוחם, השנייה היא של אנשי שמאל קיצוני המבקשים למצות את הדין עם הלוחם.

יו"ר 'אם תרצו' מתן פלג שמשתתף בהפגנה, אומר ל'בחדרי חרדים': "צריך לשנות דחוף את הוראות הפתיחה באש ולא יתכן שלוחם מג"ב שהרגיש סכנה וביקש למנוע פיגוע יועמד לדין"

חבר מועצת עיריית ירושלים יהונתן יוסף, שהגיע להשתתף בהפגנה, אומר: "באנו לתת גב ללוחמים שלנו שביקשו להגן עלינו באזור הכי מסוכן בירושלים שזהו אזור שער שכם".

כוחות משטרה ומג"ב בפיקודו של סגן מפקד תחנת שלם שחר מחסומי פועלים במקום להשליט את הסדר ולמנוע חיכוך בין מפגיני הימין לשמאל.

איאד אלחלאק בית המשפט המחוזי ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד