כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הקצבים מירושלים

כמו באירופה: הכירו את ממלכת הבשרים בבסר בני ברק

עם מגוון עצום של בשרים, עופות ודגים טריים ואיכותיים, כשרויות מהודרות, ניקיון וסדר מופתיים ושירות משלוחים עד האוטו, מציבים  'הקצבים מירושלים' סטנדרט צרכנות אירופי שלא היה מוכר במחוזותנו עד עתה • לקראת החגים יצאה הרשת במבצעים יוצאי דופן על שלל מוצרים - פרטים בכתבה

כמו באירופה: הכירו את ממלכת הבשרים בבסר בני ברק
בשר משובח צילום: FREEPIK

כבר בכניסה ל'אולם הבשרים' המרשים של הקצבים מירושלים, מרגישים באוויר במין תחושה של משהו שונה. אווירת קניות שלא הכרנו עד כה. בסניף המרשים אליו מגיעים מהשביל האחורי של מגדלי בסר העצומים, היצע עצום ומרשים במיוחד. במקום מסדרונות מלאים בכל טוב ודוכנים בהם תוכלו לרכוש כל חומר גלם איכותי שעולה על דעתכם: מגוון דגים טריים, שלל סוגי עופות ובשרים משובחים, ירקות פירות איכותיים ועוד.

מאחורי הדוכנים ניתן לפגוש נותני שירות אדיבים ולא פחות חשב קצבים המבינים בבשר ויודעים להכווין אותך ברכישה על פי התבשיל אותו אתם מעוניינים להכין. "לצ'ולנט כדאי בשר שומני, קח את האסאדו" ממליץ הקצב לאחד מהקונים, תוך שאני סוקר את העמדה המרשימה העמוסה בחלקי בשר טריים מכל הסוגים האפשריים, הכל מחולק בסדר מופתי, נקי ברמה מעוררת השתאות והכי חשוב עבור המגזר החרדי - בכשרויות המהודרות ביותר.

החידוש המשמעותי ברמת השירות נוגע לשירות המשלוחים המיוחד - שירות עד האוטו, בו אתם מבצעים הזמנה דרך הווצאפ, ממלאים את סל הבשרים והדגים המשפחתי שלכם ואוספים אותו בלי צורך להיכנס לסניף עצמו. כאשר אתם מחנים את הרכב מחוץ לחנות, כל מה שנותר לכם הוא לסמס שהגעתם ועגלת הקניות כבר בדרך לתא המטען שלכם, נערמת אחר כבוד לקראת החג או השבת הקרבים.


מהפכה למהדרין

למי שעדיין לא יצא להכיר, הקצבים מירושלים הינה רשת בשרים מהדרין מובילה, המונה 11 סניפים הפרושים ברחבי הארץ מקריית ביאליק בצפון, לאשקלון וירושלים כאשר בקרוב יפתח סניף נוסף בעיר חדרה. לאחרונה הביאה את הבשורה הצרכנית החשובה גם לעיר התורה בני ברק ורבבות לקוחות נהנים מסטנדרט יוצא דופן של שירות ואיכות.

מחירי הבשרים של הקצבים מירושלים הינם שוברי שוק, זאת בשל אחת מהמשחטות הגדולות ביותר בארץ אשר ברשותה. לרגל החגים הבאים עלינו לטובה יוצאים ברשת הקצבים מירושלים במגוון מבצעים יוצאי דופן. כגון: 3 קילו בשר טחון טרי מחפוד ב-120 ש"ח. 4 קילו כרעיים/ירכיים חת"ס ב-100 ש"ח ומחפוד ב-120 ש"ח. דג פורל משפחתי 59.9 לק"ג. וכהנה עוד מבצעים רבים.

לקראת שרשרת החגים הבאה עלינו לטובה, אתם מוזמנים למלא את הבית בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, במחירים המשתלמים ביותר.

נתח קצבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד