כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מכה לבבאיוף: רבני תל אביב תומכים ב'שגב'

במכתב תמיכה מחודש מבהירים הרבנים: לאחר שאלנתן הוצב ברשימת ש"ס יש להצביע למפלגה המאוחדת 'שגב' • בפנים: המכתב

בנימין בבאיוף. צילום:יעזריאל משה
בנימין בבאיוף. צילום:יעזריאל משה

תל אביב הדתית והחרדית תרוץ לבחירות הבאות ברשימה משותפת, תחת האותיות "שגב".

לאחר שנרשמו סדקים בתמיכת הרבנים ברשימת ש"ס, המהווה חלק מהרשימה המאוחדת, ולאחר שחתמו על מכתב תמיכה במפלגתו של בנימין בבאיוף, "בני בכורי ישראל" - חוזרים בהם כמה מהרבנים החתומים על המכתב, ומבהירים את עמדתם מחדש.

"הרינו להודיע בשער בת רבים כי המכתב שאנו חתומים עליו והתאריך המופיע בראשו, הינו חודש הרחמים והסליחות תשע"ג, נחתם לפני כחודש ימים.

"באותה העת לא היה ידוע מי הם הנציגים שתנועת ש"ס תעמיד בראשה בתל אביב יפו, השמועות דיברו שאותם נציגים שהיו בקדנציה הנוכחית ולא פעלו מספיק למען היהדות בעיר, ימשיכו בתפקידם.

"אולם כעת, שמענו את הבשורה המשמחת כי תנועת ש"ס החליטה להחליף את הנציגים והציבה בראשה את ר' נתן אלנתן הי"ו, שזכור לטובה מעת כהונתו במועצת העיר, שפעל רבות למען היהדות.
והמשנה לו, ידידנו ר' ניסים אביזוב הי"ר, אשר ידיו רב לו בפעילות תורנית בדרום תל אביב, ומחזיק רשת של מדרשיות לנערים ונערות ועוסק בפעילות עניפה של חסד ועזרה לנזקקים, ודאי תמיכתנו היא חד משמעית בתנועת ש"ס בתל אביב בראשותו של ר' נתן אלנתן הי"ו.

"כמו כן שמחנו ביותר כאשר נודע לנו כי בערב יום הכיפורים, הצליחו בעיר להגיע לאחדות בין כל המפלגות החרדיות והדתיות ולהקים רשימה מאוחדת שאותיותיה בקלפי "שגב" ודאו וודאי שאנו תומכים ברשימה זו וקוראים לכולם להצביע אך ורק לרשימה המאוחדת שאותיותיה 'שגב'".
שגב תל אביב מכתב תמיכה רשימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד