כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
גרם לבעיות קשות

תביעה נגד הרשת: הגישו כימיקלים במקום קפה

אישה אמריקאית הגישה תביעה נגד אחד הסניפים של מקדונלדס בטענה שהוגש לה כוס עם כימיקלים במקום קפה, דבר שגרם לה לבעיות בריאות מתמשכות. יידרש ניתוח לתיקון נזקים שנגרמו מהכימיקלים שנועדו לנקות את מכונות הקפה של המסעדה

אילוסטרציה
אילוסטרציה

תביעה הוגשה נגד סניף מקדונלדס באלבמה ארה"ב. אישה טוענת כי היא הזמינה כוס מקיאטו קרמל בדצמבר 2020, אך במקום המשקה, היא קיבלה כימיקלים שנשפכו לתוך הכוס שקיבלה, כך דיווחו כלי תקשורת מקומיים. בתביעה נטען כי היא סובלת כעת מבעיות גרון ומבעיות אחרות, וייתכן שיידרש ניתוח לתיקון נזקים שנגרמו מהכימיקלים שנועדו לנקות את מכונות הקפה של המסעדה.

"לגמתי, ומיד הפה והגרון שלי החלו לצרוב, ואז התחילו לשרוף", ספרה האישה. "עכשיו יש לי צלקות קבועות בגרון וייתכן שאצטרך ניתוח". לאחר שלקחה משקה והבינה שהנוזל בכוס אינו קפה, היא חזרה לקופה וביקשה סיוע, אך לפי התביעה העובדים התעלמו מהפצרותיה והיא נאלצה להתקשר למוקד החירום 911 בעצמה.

אליסה בקסלי, עורכת הדין של האישה אמרה כי העובדים לא עזרו אפילו כשהאמבולנס הגיעה. "כשהגיע האמבולנס עובדי מקדונלד'ס שוב סירבו לעזור, ודחו את הבקשות של הצוות הרפואי להראות להם את בקבוק הכימיקל שהוגש לה, למרות שהיא נזקקה לטיפול חירום", אמרה בקסלי. בתביעה שהוגשה ביום שני האחרון דורשת האישה פיצויים אישיים בסך 13 מיליון דולר. מטעם החברה לא נמסרה תגובה לתקשורת המקומית.

אלבמה מקדונלדס קפה כימיקלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד