כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא נאפשר זאת, לא ניתן"

צפו: התגובה של נתניהו לנאום לפיד באו"ם

נתניהו מגיב ללפיד בהצהרה משלו: "מודיע לך לפיד: אני וחבריי לא נאפשר זאת. לא ניתן להקים חמאסטן על גבול כפר סבא, פתח תקווה ונתניה. לא נחזיר את ישראל לאסון אוסלו. לפיד מסכן את עתידנו וקיומנו גם בנושא הפלסטיני וגם בנושא איראן" • צפו

צפו: התגובה של נתניהו לנאום לפיד באו"ם
הצהרה נתניהו צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נשא הערב (חמישי) הצהרה בתגובה לנאומו של ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד באו"ם: "הערב שמענו נאום שכולו חולשה, תבוסה והרכנת ראש. אחרי שממשלת הימין בראשותי הורידה את המדינה הפלסטינית מסדר היום העולמי, אחרי שהבאנו 4 הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב שעקפו את הווטו הפלסטיני, לפיד מחזיר את הפלסטינים לקידמת הבמה העולמית ומכניס את ישראל ישר לתוך הבור הפלסטיני".

נתניהו מזכיר כי "לפיד כבר אמר בעבר שהוא מוכן "לפנות 90,000 ישראלים כדי להקים מדינה פלסטינית". עכשיו הוא מתכוון לתת להם מדינת טרור בלב הארץ, מדינה שתאיים על כולנו". והצהיר, "אז אני מודיע לך לפיד: אני וחבריי לא נאפשר זאת. לא ניתן להקים חמאסטן על גבול כפר סבא, פתח תקווה ונתניה. לא נחזיר את ישראל לאסון אוסלו. לפיד מסכן את עתידנו וקיומנו גם בנושא הפלסטיני וגם בנושא איראן".

"בזמן שאיראן דוהרת להסכם גרעין שמסכן את עצם קיומה של מדינת ישראל, לפיד לא עושה כלום. במשך יותר משנה הוא נרדם בשמירה. בניגוד אלינו, לפיד לא נלחם נגד איראן בקונגרס האמריקני, בתקשורת האמריקנית, בסנאט האמריקני. הוא לא עשה כלום".

"אנחנו נחזיר לישראל ממשלה חזקה שתמנע מדינה פלסטינית, תבלום את איראן, תחזיר את הכבוד הלאומי ואת ישראל למעמד העולמי שהיה לה ושאתם כל כך ראויים לו. אני מאחל לכולכם שנה טובה ובטוחה". כך נתניהו.

בנימין נתניהו יאיר לפיד מליאת האום עצרת האום מדינה פלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד