י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מי אשם במצב הפוליטי

מי המתאים ביותר לראשות הממשלה? נתניהו מגדיל פער

אולי על רקע הנאום באו"ם, ראש האופוזיציה נתניהו מגדיל פער באחוזי ההתאמה לראשות הממשלה, לעומת ראש הממשלה המכהן ושר הביטחון שרואה את עצמו מועמד גם כן לתפקיד לאחר הבחירות | וגם, את מי מאשים הציבור בחוסר היציבות הפוליטי? | כל המספרים

מי המתאים ביותר לראשות הממשלה? נתניהו מגדיל פער
לפיד/נתניהו/גנץ צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו חוזר לימיו הגדולים והפער בינו לבין מתחריו באחוזי ההתאמה לראשות הממשלה הולך וגדל לטובתו.

לפי סקר שערך מנו גבע עבור 'חדשות 12', 28% סבורים שראש הממשלה יאיר לפיד הוא המועמד המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה, ו-46% סבורים שראש האופוזיציה בנימין נתניהו הוא המועמד המתאים ביותר לתפקיד.

בשאלה בין נתניהו וגנץ – זוכה ראש האופוזיציה ל-47% התאמה, ואילו שר הביטחון בני גנץ זוכה ל-24% תמיכה בלבד.

גם בסקר שערך קמיל פוקס עבור 'חדשות 13', נתניהו ממשיך להוביל על לפיד – 45 אחוזים לעומת 31 אחוזים. בין נתניהו לגנץ, הפער גדול יותר – 45 אחוזים לנתניהו מול 28 אחוזים לגנץ.

בסקר של שלמה פילבר ומכון 'דיירקט פולס' עבור 'ערוץ 14' המועמד המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה הוא ראש האופוזיציה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו שזוכה ל-50% תמיכה מקרב המשיבים, לעומת 35% בלבד שתמכו בראש הממשלה המכהן יאיר לפיד. 11% השיבו כי דווקא שר הביטחון בני גנץ הוא המתאים ביותר לתפקיד ו-4% נוספים לא השיבו לשאלה.

מי אחראי על חוסר היציבות הפוליטית

בסקר 'חדשות 13', נשאלו המשתתפים שאלה נוספת "מי לדעת הציבור אחראי לחוסר היציבות הפוליטי בישראל". ובכן 34 אחוזים הצביעו על נתניהו כאחראי למצב, 33 אחוזים חושבים ששני הצדדי באותה מידה ו-24 אחוזים חושבים שראשי המפלגות בגוש השינוי (הממשלה הנוכחית) אחראים לחוסר היציבות הפוליטי.

ראשות הממשלה יאיר לפיד בנימין נתניהו בני גנץ בחירות לכנסת ה-25 סקר דעת קהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד